مسئول بسیج اصناف گرمسار از برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع های« اقتصاد مقاومتی» و « آسیب های ماهواره» به همت بسيج اصناف اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۴۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
مهدی نیک‌اندیش در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان به بیان گزارش عملکرد حوزه بسیج اصناف در سه ماهه اول سال 95 پرداخت و گفت: یادگیری احکام مورد ابتلا بر هر مکلفی واجب است؛بنابراین قشر بسیج اصناف برای امرار معاش از طریق اصول شرعی ملزم به فراگیری احکام مبتلا به خود را دارند.

وی با اشاره به سخن حضرت علی (ع) « ابتدا فقه بیاموزید سپس به تجارت بپردازید» افزود: در این راستا بسیج اصناف دو مرحله کارگاه آموزش فقه بازار را جهت ارتقاي سطح فقهی کسبه و بازاریان برگزار كرده است.

مسئول بسیج اصناف گرمسار با اشاره به شعار سال جدید بیان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع های« اقتصاد مقاومتی» و « آسیب های ماهواره» از دیگر فعالیت های مهم این حوزه است.

وی خاطر نشان کرد: در روز یکم تیر ماه به مناسبت روز اصناف این حوزه به منظور تجلیل از بسیجیان و بازاریان اصناف مراسم افطاری با حضور اعضای بسیج اصناف و فرماندهان پایگاه و روئسای اتحادیه اصناف،در هیئت عاشقان ثارالله شهرستان گرمسار برگزار مي كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها