شهید جهانگیر جعفری نیا؛

بیدارشویم و بیدار بمانیم؛ وصیت شهید تکاور مدافع حرم گیلانی

شهید جهانگیر جعفری نیا از تکاوران لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان بود که در عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید، این شهید در وصیت نامه خود بر بیداری در مقابله توطئه های دشمن تاکید دارد.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۳۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، شهید جهانگیری‌نیا از جانبازان عملیات نبل و الزهرا بود که برای آخرین بار در تاریخ ۲۹ اردیبهشت امسال برای انجام ماموریت مستشاری به سوریه اعزام شده بود و از وی دو دختر ۱۰ ساله و ۱۶ ساله به یادگار مانده است.

شهید جهانگیری‌نیا متولد ۳ شهریور ۱۳۵۷ در شهر آستارا و دارای مدرک فوق دیپلم بود. از این شهید گرانقدر دل نوشته هایی به جا مانده است که متن آن به شرح ذیل است:

شب قدر شب بیدار شدن است، نه شب بیدار ماندن، ای بیدارشدگان برای ما در خواب ماندگان دعا کنید. در این ایام که از رحمت و برکت انباشته است، در این روزها که فرشته ها راحت میان ما قدم می زنند و در این شب ها که از انوار خدا سپیدی گرفته اند، ما را از نسیم دعا فراموش نکنید.

دختران عزیزم، فاطمه و زهرای عزیزتر از جانم، حجاب شما مایه عزت و افتخار اسلام است. شما عزیزان با حجاب خود چشم دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسراییل غاصب را کور خواهید کرد. نکند روزی دشمن با تبلیغات و جنگ روانی شما را از حجاب علوی و فاطمی دور کند. به حضرت زهرا (س) تمسک کنید و هر چه می خواهید از آن بانوی بزرگوار بخواهید
ارسال نظرات