با تصویب شورای شهر سبزوار بوستان محل تدفین شاعر انقلاب اسلامی که ۱۱ هکتار وسعت داشته و در مسیر اصلی تردد سالانه میلیون ها مسافر و زائر بارگاه منور امام رضا (ع) قرار دارد به عنوان «بوستان استاد حمید سبزواری» نامگذاری شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۲۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه مشترک شورای شهر و ستاد ارتحال مرحوم حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب اسلامی که بامداد امروز دار فانی را وداع گفت در محل ساختمان شورای شهر سبزوار برگزار شد.

در پایان این جلسه رئیس شورای شهر سبزوار ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پدر شعر انقلاب اسلامی، گفت: با تصویب شورای شهر و ستاد ارتحال مرحوم سبزواری و با کسب موافقت خانواده مرحوم پس از بررسی پیشنهادهای متعدد، بوستان بهمن سبزوار که در بخش مرکزی کمربند جنوبی شهر واقع شد است به عنوان محل تدفین پیکر استاد حمید سبزواری تعیین شد.

کاظم کرامت با بیان این که مراسم تشییع مرحوم سبزواری صبح روز چهارشنبه همین هفته در سبزوار برگزار می شود، اظهار داشت: پیکر مرحوم سبزواری با حضور مردم ولایتمدار شهرستان و دوستداران آن مرحوم ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه از محل مسجد جامع به سمت آرامگاه مرحوم حاج ملا هادی سبزواری تشییع شده و سپس با انتقال پیکر به محل «پارک بهمن» واقع در کمربندی جنوبی سبزوار مراسم تدفین انجام می شود.

لازم به ذکر است که با تصویب شورای شهر سبزوار بوستان محل تدفین شاعر انقلاب اسلامی که ۱۱ هکتار وسعت داشته و در مسیر اصلی تردد سالانه میلیون ها مسافر و زائر بارگاه منور امام رضا (ع) قرار دارد به عنوان «بوستان استاد حمید سبزواری» نامگذاری شد.

رئیس شورای شهر سبزوار با بیان این که شورای شهر سبزوار برای ایجاد مقدمات ساخت المانی بر مزار پدر شعر انقلاب اسلامی مبلغ ۲ میلیارد ریال را مصوب کرده است، گفت: پس از تشییع و تدفین پیکر مرحوم سبزواری، فراخوانی برای طراحی المانی مناسب در محل «بوستان استاد حمید سبزواری» و بر فراز مقبره آن مرحوم داده خواهد شد و حداکثر ظرف مدت شش ماه طراحی های لازم برای ایجاد فضا و شرایط آرامگاهی مطلوب در محل بوستان سبزواری انجام می ش
ارسال نظرات
پر بیننده ها