صبح امروز؛

فرمانده جدید بسیج ادارات بابلسر معرفی شد

طی حکم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر اسحاق علی امید گیلوایی به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات بابلسر معرفی و از زحمات مرتضی زارعی قدردانی شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۰۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مهدی محمودی‌چراتی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید تندگویان در فرمانداری بابلسر با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان جان برکف است.

وی بسیجی بودن را یک ارزش دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون خود امنیت، آرامش، استقلال و آزادی به ما هدیه دادند و امروزه وظیفه ما در برابر شهدا این است که با تفکر بسیجی، حرکت و زندگی کنیم.

معاون فرماندار بابلسر با اشاره به نقش ارزنده بسیج، سپاه و نیروهای مسلح در شکل‌گیری انقلاب اسلامی با شعار استکبارستیزی، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی با دسیسه‌های مختلف از هر اهرمی برای تضعیف و براندازی نظام استفاده کرده اما به لطف خداوند متعال و درایت امام راحل ساختارهایی ایجاد شد که موانع یکی پس از دیگری کنار زده شدند.

این مسؤول بسیج را یک شجره طیبه توصیف کرد و یادآور شد: تشکیل بسیج موجب سرافرازی نظام مقدس ایران و در تمامی عرصه‌ها از دستاوردهای کشور و حفظ آرمان‌های امام راحل به‌خوبی دفاع کرده است.

محمودی به وضعیت منطقه‌ای اشاره کرد و با اشاره به تشریح امنیت پایدار در کشور، اضافه کرد: امروز گروه‌های تروریستی به‌عنوان خطر بسیار بزرگ در کشورهای منطقه و جهان اقدام به عملیات‌های ضد‌بشری و ناامن‌کننده می‌کنند که الحمدلله کشور ما به‌واسطه وجود بسیج و نیروهای تلاش‌گر در این عرصه، از امنیت کامل برخوردار است.

وی به نقش و وظیفه بسیج کارکنان ادارات پرداخت و افزود: ما کارگزار نظام اسلامی هستیم و رسالت و وظایفی داریم و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی سال اقدام و عمل نام گرفته این وظیفه سنگین‌تر می‌شود.

معاون فرماندار بابلسر با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج در صحنه‌های مختلف نظام از جمله دوران دفاع مقدس، گفت: بسیج منحصر به قشر و گروه خاص و یا زمان و مکان نیست باید از قابلیت و ظرفیت بسیج در همه عرصه‌های مختلف برای بهبود وضعیت کشور به‌درستی استفاده کنیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات سروان مرتضی زارعی قدردانی و اسحاق علی امید گیلوایی به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات بابلسر معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها