احداث درمانگاه تخصصی پیشوا از سوی بنیاد تعاون سپاه پاسداران

خبرگزاری بسیج:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا بیان داشت: خدمات رسانی به مناطق محروم از برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۰۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از روابط عمومی سپاه پیشوا:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا بیان داشت: خدمات رسانی به مناطق محروم از برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

حسن عاطف ضمیر افزود: سپاه پاسداران در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) فعالیت ها و خدمات بسیاری را در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی جامعه ارائه می دهد و یکی از این فعالیت ها، احداث و گسترش مراکز درمانی در جهت خدمت رسانی به مردم به خصوص در مناطق محروم است و با این نگاه ضمن شناسایی مناطق محروم، این مراکز احداث می شوند.

عباس ملکوتی خواه فرماندار پیشوا نیز با بیان اینکه ۵ قطعه زمین مناسب برای احداث این درمانگاه از سوی شهرستان پیشنهاد شده است، گفت: سه قطعه زمین در بخش جلیل آباد و دو زمین در شهر پیشوا در نظر گرفته شده است که با نظر کارشناسان بنیاد تعاون سپاه پاسداران، احداث درمانگاه تخصصی در یک قطعه از زمین های پیشنهادی آغاز خواهد شد.

وی افزود: پس از مشخص شدن محل احداث این درمانگاه تخصصی و طی مراحل اداری، عملیات احداث آن آغاز و با پیش بینی های به عمل آمده، این مرکز ظرف مدت شش ماه تکمیل و وارد مدار خدمت رسانی خواهد شد.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه عملیات احداث و تجهیز این درمانگاه تخصصی را  بنیاد تعاون سپاه پاسداران اجرا می نماید افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته تامین پزشک و کادر درمانی این مرکز بر عهده شهرستان خواهد بود.

ملکوتی خواه خدمات رسانی به مردم و افزایش شاخص های درمانی را از اولویت های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: شاخص های بهداشتی درمانی این شهرستان باید همگام و در چارچوب نگاه دولت به مقوله بهداشت و درمان ارتقا یابد.


ارسال نظرات