مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: مراسم وداع با نخستین شهید بسیجی جانباز مدافع حرم گیلانی «حسینعلی پورابراهیمی درگاه» امشب در مزار شهدای رشت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۹۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

سرهنگ علی پاسخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلیت بمناسبت شهادت یکی دیگر از مدافعان حرم گیلانی در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) اظهار کرد:  «حسینعلی پورابراهیمی درگاه» نخستین شهید مدافع حرم بسیجی و جانباز گیلانی در حین عملیات مستشاری در سوریه به فیض شهادت رسید.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار دارای  19 ماه سابقه جبهه و 20 درصد جانبازی دوران دفاع مقدس است گفت: از این شهید بزرگوار دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مراسم وداع با این پیکر شهید مدافع حرم گیلانی ساعت 10:30امشب در گلزار شهدای رشت برگزار می شود تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر این شهید بسیجی و جانباز راس ساعت 9 صبح 24 خرداد ماه سال جاری از سپاه ناحیه رشت به سمت گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

پاسخی ادامه داد: شهید «حسینعلی پورابراهیمی درگاه» اهل شهرستان آستانه اشرفیه و از بسیجیان و جانبازان بود که در درگیری با نیروهای داعشی در شهر حلب روستای الحمره، به علت جراحات وارد شده به شهادت رسید.

 

ارسال نظرات