مراسم تجلیل از نیروهای موثر در اجرای رزمایش بزرگ شهید صیاد شیرازی و مدیران کاروان های زیارتی ارتحال امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه و کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۸۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمد هادی قوی پنجه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در این مراسم گفت: اکنون که ما این رسالت را قبول کرده ایم و خود را پیرو خط ولایت می دانیم باید در این مسیر هرچه کوشاتر گام برداریم، در تمامی برنامه های بسیج حضور فعال داشته باشیم و هریک سفیر و مبلغی باشیم برای جذب و حضور پر رنگ تر مردم در بسیج و برنامه های آن و لازمه این امر بالا بردن دانش و دانسته های خودمان در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: هر کجا ما انقلابی عمل کرده ایم پیشرفت کرده ایم، انقلاب و انقلابی‌گری برای همه‌ی دوران‌ها است و انقلاب یک رود جاری است و همه‌ی کسانی که براساس شاخص‌های انقلابی‌گری عمل کنند، انقلابی هستند حتی جوانانی که امام (ره) را هم ندیده باشند.

خاطر نشان می شود در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه به تعدادی از کارکنان موثر و مجری برنامه رزمایش و نیز مدیران کاروان های زیارتی ارتحال امام (ره) تجلیل و قدردانی شد.
 


ارسال نظرات
پر بیننده ها