عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه خبر داد
عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه از آغاز ثبت نام طرح نشاط و پویایی ویژه جوانان و نوجوانان بمنظور غنی سازی اوقات فراغت تابستان در هلال احمر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۶۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رضا مومن زاده رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه در این خصوص افزود: طرح نشاط و پویایی جمعیت هلال احمر با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و کودکان و عموم شهروندان با بیش از ۵۰ عنوان کلاس در قالب های گوناگون و با محوریت آموزش های امداد و کمک های اولیه، فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح کلاس هایی از جمله حفظ و تلاوت قرآن کریم، کامپیوتر مقدماتی و پیشرفته، زبان انگلیسی، سفره آرایی، شیرینی پزی، خیاطی، سرمه دوزی، چرم دوزی، نقاشی رنگ روغن، خط نسعلیق، رباتیک ، فوتسال، والیبال، بدمینتون، بسکتبال، امداد و کمک های اولیه و…برگزار می شود.

مومن زاده تصریح کرد: اوقات فراغت چنان در پدیده ی جوانی تنیده است که باید آن را منشا شناخت و به رسمیت شناخته شدن دوران جوانی و هویت دانست، بنابراین تاثیرات مهمی که گذراندن اوقات فراغت بر جوامع و خانواده ها و جوانان دارد حائز اهمیت می باشد به همین منظور جمعیت هلال احمر اقدام به برگزاری کلاس های متنوع و مفید نموده است.

وی با تاکید بر اینکه کلاس های هلال احمر در فضای بسیار خوب برگزار می شود گفت : این مرکز در سال گذشته حائز رتبه برتر استان در طرح غنی سازی اوقات فراغت شده است.

مومن زاده اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با توجه به نیازهای نوجوانان و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و اجتماعی اقدام به ساماندهی کلاس های اوقات فراغت نموده و این کلاس ها با تخفیفات ویژه جهت اعضا، امدادگران و جوانان برگزار می شود.

وی در پایان یاد آور شد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به مرکز امور جوانان این شعبه مراجعه نموده واز کلاس های فوق که ویژه تمامی سنین و به تفکیک جنسیت برگزار می شود بهره مند شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها