حجت السلام حیدری ماه مبارک رمضان ماه خدا و ماه خودسازی دانست و گفت: ماه رمضان بهترین ماهی است که می توانیم از فرصتهای از دست رفته استفاده کنیم و جبران عقب مانده گیها را انجام بدهیم و در این ماه دربهای بهشت باز و درب های جهنم بسته می شود .
کد خبر: ۸۶۹۳۱۴۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،حجت السلام حیدری مبلغ اعزامی از قم، صبح امروز در کلاس اخلاق ناحیه بوشهر که  با حضور کارکنان این ناحیه در نمازخانه سپاه مالک اشتر برگزار شده بود اظهار داشت: اگر در ماه مبارک رمضان لیلاقت مهمانی خداوند را داشته باشیم ، حتی نفس کشیدن و خواب ما عبادت است .

حیدری با اشاره به اینکه  زکات و انفاق در ماه مبارک رمضان از بهترین اعمال این ماه می باشد تصریح کرد : دین اسلام برترین دین عالم، پیامبر خاتم در میان پیامبران الهی، قرآن بهترین کتاب، ماه مبارک رمضان سرآمد ماههای سال،و شب قدر برترین شبها در عالم خلقت می باشد.

 حیدری تاکید کرد: اگر برای ماه مبارک رمضان در جهت تقویه معنوی برنامه ریزی داشته باشیم این معنویت می تواند تاثیرات فراوانی در روح و جسم ما داشته یاشد و اگر بی نظم و بی نشاط باشیم باعث از بین رفتن و خسته کنندگی روح و جسم می شود پس کاری کنید که همیشه و در همه حال روحیه ای با نشاط و فرح بخش شامل حالمان شود.

این استاد حوزه افزود: ماه رمضان بهترین ماهی است که می توانیم از فرصتهای از دست رفته استفاده کنیم و جبران عقب مانده گیها را انجام بدهیم  و در این ماه دربهای بهشت باز و درب های جهنم بسته می شود، ماه مبارک رمضان ماه خدا و ماه خودسازی است .

انتهای پیام /

ارسال نظرات