رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان از برگزاری طرح «با قرآن در رمضان» ویژه تلاوت کلام الله مجید با حضور فعالان قرآنی و شهروندان سمنانی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام غلامرضا زاهدی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طرح باقرآن در رمضان، هر شب به میزبانی مهدیه اعظم سمنان برگزار می شود، بیان داشت: این محفل نورانی هز شب راس ساعت۲۲ آغاز و با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاریان ممتاز شهرستانی و استانی، تفسیر، قرعه کشی جوایز و ادعیه ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به فعالیت چهار موسسه قرآنی شهری و همچنین پنج خانه قرآن شهری و یک خانه قرآن روستایی در شهرستان سمنان، افزود: هدف از برگزاری این طرح قرآنی در کنار تلاوت روزانه قرآن کریم همزمان با لیالی پر فضیلت ماه رمضان، اشاعه فرهنگ قرآنی و همچنین انس با آیات وحی به ویژه در بین نسل جوان جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه با قرآن در رمضان طی سال های گذشته با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شده است، بیان داشت: این طرح تا پایان ماه رمضان سال جاری ادامه خواهد یافت.

زاهدی درباره اهمیت اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه، توضیح داد: زیر بنای ساخت جامعه‌ای توحیدی و قرآنی را باید در رجوع به قرآن و عترت دانست زیرا مهم‌ترین و کامل‌ترین کتب آسمانی و وحیانی که در اختیار بشر قرار گرفته، کتاب وحیانی و آسمانی قرآن است.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن به صورت جزء خانی در ۷۳ مسجد سمنان ادامه داد: خداوند از انسان‌ها خواسته تا از این کتاب جامع و کامل استفاده کرده و بر دین اسلام باشند تا بتوانند سعادت را نه تنها در دنیا بلکه در آخرت برای همیشه به دست آورند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان همچنین با اشاره به این مطلب که آیات قرآن برای آرامش در زندگی بهترین و پایدارترین آثار را برای هر شخصی در هر موقعیت و شرایط زندگی فراهم خواهد کرد چرا که آثار این آیات برای کسب آرامش در زندگی شخصی و مشترک اثبات شده است خاطر نشان کرد: قرآن پراست از پیام ها و آیات پرمحتوی که برای رفع مشکلات و آرامش توصیه شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها