حمیدرضا
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان:
گلپایگانی گفت: عمر هر بشری تمام شدنی است ولی بقاء انسان تا آخرت ماندگار است که پیامبر(ص) آن را متذکر شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۰۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محسن گلپایگانی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: عمر هر بشری تمام شدنی است ولی بقاء انسان تا آخرت ماندگار است که پیامبر(ص) آن را متذکر شد.

گلپایگانی تصریح کرد: افرادی هستند که بعد از مرگ به خداوند خواهش می کنند به آنها فرصتی دوباره بدهد؛ اما جوابشان اینگونه دریافت می کنند آیا با مرگ اطرافیانتان هشداری برای خود دریافت نکردید.

حجت الاسلام گلپایگانی ادامه داد: عمر انسان کوتاه و اکثریت مرگ ها؛ مرگ های زود هنگام است.

محسن گلپایگانی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) خطاب به ابوذر می فرماید: شما در درگذرگاه شب و روز هستید اما بدانید که این شب و روز دائما عمرت را کوتاه و اعمالت را محفوظ می کند.

وی گفت: مرگ کسی را خبر نمی کند و کسانی که دنیا خیر بکارد در آخرت خیر برداشت می کند و افرادی که شر زراعت کند به زودی پشیمانی و خسران دریافت می کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان بیان داشت: عمر و جوانی را اگر قیمت گذاری کنیم، همه دنیا بالاترین سرمایه را عمر می دانند و غربی ها آن را بعنوان طلا ارزش گذاری می کنند.

اسلام بالاتر از وقت طلاست می گوید: عمر بیش از درهم و دینا ارزشمند است و نسبت به جوانی و نشاط بیشتر از طلا و نقره مواظب باش.

حجت الاسلام گلپایگانی با توصیه خواندن خطبه شعبانیه؛ خاطرنشان کرد: خطبه شعبانیه شرح وظایف است که چگونه عمر خود را بگذرانیم که دچار خسران نشویم در ماه ی که حتی خواب، کار، حتی نفش کشیدن جز عبادت محسوب می شود، دعای شما در این ماه مستجاب می شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار