با استعفای مدیر عامل جنجالی اتفاق می افتد؛
متاسفانه بیماری رضا آنقدر خاص نبود که دولت حاضر شود هفت میلیون تومان بدهد و جان این کودک را بخرد. اما تا دلتان بخواهد دولت پول برای پرداخت حقوق و مزایای مدیران کارکشته خود دارد! مدیرانی که اگر فقط یکی از آن ها یک ماه حقوق نگیرند می توان 33 بیمار را مداوا کرد.
کد خبر: ۸۶۹۳۰۲۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛کاش هنوز هم احمدی نژاد رئیس جمهور بود. کاش این حقوق های میلیونی به جای دولت تدبیر در دولت قبل اتفاق می افتد. شاید به این وسیله رسانه های زنجیره ای و بنگاه های خبر پراکنی اقماری مدعیان اصلاح طلبی هم به میدان مطالبه گری می آمدند.
روزنامه ها و نشریاتی که با هوچی گری از کاه کوه می ساختند اکنون تصمیم گرفته اند به جای نشان دادن تبعیض و حقوق گزاف مدیران دولتی سکوت کنند. بدتر از آن توجیه وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت راستگویان است که مدعی است فیش های میلیونی هم میراث دولت قبل است! بی آنکه بگوید اگر واقعا این بی عدالتی ساخته و پرداخته دولت قبل است چرا همچون هزاران کارمندی که به اعتقاد رئیس جمهور اتوبوسی وارد ادارات شده بودند و حتما باید از گردونه خارج می شدند، این رسم غلط هم از گردونه خارج نشد! بی آنکه بگوید چرا همچنان بعد از گذشت سه سال از دولتی تبعیت می کند که در تمام امور اشتباه کرده است.
معجزه برجام نه چرخیدن چرخ اقتصاد و چرخ معیشت مردم که پرداخت حقوق های میلیونی با خزانه خالی بود.
اتفاقا این پرداخت های میلیونی اتفاق میمونی بود. بالاخره مردم فهمیدند چرا شب پرداخت یارانه 45 هزار تومانی با هزار غربالگری، تحقیق و تفحص و منت بر سر مردم شب عذاب الیم دولتمردان است. نمی شود که حقوق مدیران عقب بیافتد. ممکن است محتاج باشند!
این وسط اگر کارگری هم اعتراض کرد که مثلا شش ماه است حقوق نگرفته ام یا زنم طلاق گرفته و با بچه هایم رفته یا .... باید در یک حرکت گاز انبری شلاقش زد! درست است که طبق رهنمودهای روحانی نمی توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد ولی دهان کارگران معترض را که می شود بست! حالا درست است که اگر مدیر فلان بانک برای رفاه کارگران یک ماه از حقوقش را ببخشد حد اقل 300 کارگر شرمنده خانواده خود نمی شوند ولی خب ...
همین چند روز قبل بود که خبر بیماری خاص رضا، کودک لرستانی منتشر شد. کودکی که با هفت میلیون تومان ناقابل(چیزی حدود دو صدم حقوق مدیر عامل فلان بانک!) می تواند زندگی خود را نجات دهد! کودکی که متاسفانه آنقدر جنجال به پا نکرده بود تا وزیر بهداشت شخصاً معاینه اش کند. بیماری اش هم آنقدر خاص نبود که دولت حاضر شود هفت میلیون تومان بدهد و جان این کودک را بخرد. اما تا دلتان بخواهد دولت پول برای پرداخت حقوق و مزایای مدیران کارکشته خود دارد! مدیرانی که اگر فقط یکی از آن ها یک ماه حقوق نگیرند می توان 33 بیمار را مداوا کرد.
از فساد 650 میلیون یورویی (تقریباً می شود همان سه هزار میلیارد خودمان!) در ابتدای کار دولت راستگویان هم بگذریم!
کلاً از این حرف های ناامید کننده تا دلتان بخواهد هست، بگذریم! از این که کارخانه ارج هم بالاخره پیام انتخابات 24 خرداد را درک کرد و در سالگرد روی کار آمدن روحانی قفل تعطیلی بر درهای این کارخانه نشست هم بگذریم!
بیائید از یک چیز خوب سخن بگوئیم مثلاً «ضرورت بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان در فضای پسابرجام»!!

عصرفرهنگ
ارسال نظرات