مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سال گذشته برای 3هزار نفر شغل ایجاد شد گفت: کوچک‌سازی کارخانه‌های چای‌سازی در گیلان یکی از طرح‌های مهم این سازمان بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۳۰۱۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۴

سرهنگ علی توشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اهمیت شکل گیری بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های دولتی در عرصه های مختلف سازندگی و در جهت رفع محرومیت، هدایت، توزیع مناسب و حتی المقدور عادلانه امکانات اعم از عمرانی یا خدمتی در مناطق محروم کشور فعالیت دارند.

وی پر کردن اوقات فراغت جوانان بویژه جوانان بسیجی، استفاده بهینه از قابلیت ها، توانمندی ها و امکانات موجود در بسیج و اعضای آن، کمک به دولت در جهت ایجاد رفاه عمومی و تسریع در سازندگي کشور، خدمات رسانی به مردم و کمک به تامین نیازهای ضروری آنها در موضوعات مختلف،کمک به توسعه روستاها در زمینه ها و ابعاد مختلف و کمک به تغییر نگرش ها نسبت به بسیج و اثبات کارآمدی ارتش 20 میلیونی در زمینه های مختلف را از جمله بخشی از اهداف بسیج سازندگی دانست.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان کسب تجربه دانش روز در زمینه های مختلف سازندگی، کمک به جذب و حفظ انسجام اعضای بسیج در سازمان، ایجاد اشتغال برای جوانان و انجام کارهای مولد کشور، کاهش معضلات ناشی از بیکاری جوانان و کمک به حفظ و توسعه هنجارهای اجتماعی و معنوی، ارتقاء دانش علمی، تجربی و آموزشی اعضاء بخصوص جوانان بسیجی و صرفه جویی در هزینه ها بویژه هزینه نیروی انسانی پروژه های سازندگی را از دیگر اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد.

توشه رویکرد کلی بسیج سازندگی را برنامه محور، عملیاتی و اجرایی و منطبق با فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی خواند و افزود: سال گذشته 27 میلیارد تومان تسهیلات به اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت و در این راستا هزار و 600 شغل ایجاد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای 3هزار نفر شغل ایجاد شد ادامه داد: کوچک‌سازی کارخانه‌های چای‌سازی در گیلان یکی از طرح‌های مهم این سازمان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در پایان خاطرنشان کرد: امسال فرآوری چای با دستگاه‌های کوچک در برنامه است و این دستگاه‌ها را می‌توان در مکان‌های بسیار کوچک نصب کرد.

ارسال نظرات