ایران با همزیستی اسرائیلی ها با فلسطینیان هیچ مشکلی ندارد و در راه این همزیستی باستانی یک قدم عقب نخواهد نشست. ایران اسلامی با صهیونیسم دشمن است.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۸۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
خبرگزاری بسیج؛سرویس اخبار ویژه

یکی از اهداف استراتژیک آمریکا در منطقه غرب آسیا حفظ امنیت سیاسی و نظامی اسرائیل است.
به جرئت می توان اذعان نمود که پروژه برجام امید آمریکایی ها برای کاهش خطر ایران اسلامی برای اسرائیل در منطقه را چندبرابر کرد و این مسئله تا جایی پیش رفت که در گوشه و کنار مسئله مذاکره با اسرائیل نیز مطرح شد.
شبکه های ماهواره ای وابسته به سازمان سیا نیز این رویه را به نحوی از زبان عوامل خود و در ردای مردم ایران به نمایش گذاشتند.
در برنامه افق نوی شبکه ماهواره ای صدای آمریکا مسائل مربوط به ایران و اسرائیل اینگونه مطرح می شود که جای بسی تامل دارد:

مجری صدای آمریکا اذعان می کند: نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره صلح اسراییل و فلسطینی‌ها را بدانیم. سروش صمدی نوشته: این کنفرانس می‌تواند سرآغازی برای مسیر یک صلح تدریجی در منطقه باشد به شرطی که جمهوری اسلامی با کارشکنی، مانع توافق و آشتی بین این دو کشور نشود.

بهرام ایلخانی نوشته: اگر کشور مستقل ایجاد شود، بهانه از دست کشورهای مداخله‌گر که با این بهانه ایجاد ناامنی می‌کنند گرفته می‌شود.

یاسمین صالحی نوشته: ریشه خیلی از مسایل خاورمیانه در ظلمی است که به فلسطینیان روا شده ولی شک دارم دولت راست‌گرای اسراییل تن به صلح بدهد.

فیروز حیدری نوشته: اروپا مایل به هیچ نوع صلحی در خاورمیانه نیست و هر وقت که خود منطقه در روند عملی می‌خواهند به نتیجه‌ای برسند، اروپایی‌ها چنین نشست‌هایی برگزار می‌کنند. «چشم دوخته به خورشید» نوشته: ایران با همزیستی اسراییل‌‌یان با فلسطینیان هیچ مشکلی ندارد و در راه این همزیستی باستانی یک قدم عقب نخواهد نشست. ایران اسلامی با صهیونیسم دشمن است.

مهرداد ایرانی نوشته: تنها راه پیش‌رو تشکیل دولت فلسطین در کنار اسراییل است. مردم فلسطین هم سال‌ها است که این را پذیرفته‌اند اما کسانی که منافع خود را در بحران منطقه‌ای می‌بینند در این راه سنگ‌اندازی می‌کنند.


ارسال نظرات