تکریم و معارفه روسای شعب تامین اجتماعی جونقان و بن

مراسم تکریم و معارفه روسای شعب تأمین اجتماعی جونقان و بن با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۶۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در آیین معارفه محسن عبدالهی، رئیس جدید شعبه بن که با حضور اکبری، فرماندار این شهرستان برگزار شد، مدیر کل تامین اجتماعی استان بر وفاق و همدلی کارکنان و تلاش مضاعف برای تحقق برنامه های عملیاتی سال 1395 تاکید کرد و گفت: امیدواریم با انتصاب رئیس جدید شعبه بن بتوانیم به اهداف سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان دست پیدا کنیم و با گسترش فرهنگ بیمه ای زمینه رشد و توسعه شهرستان بن را فراهم آوریم.

محمدی با اشاره به راهبرد اصلی سازمان در دوره جدید افزود: با طرح های عملیاتی جدید از جمله پرونده الکترونیک و بازرسی هوشمند، سطح خدمات غیر حضوری سازمان ارتقاء خواهد یافت.

غلامرضا محمدی از خدمات آقای فضل ا... حداد، در طول ریاست شعبه بن ، که به کسوت بازنشستگی نائل آمد ، تقدیر کرد و حکم انتصاب آقای محسن عبدالهی را به وی تقدیم نمود.

در این جلسه فرماندار شهرستان بن نیز، ضمن ضمن آروزی توفیق برای رئیس جدید شعبه بن و تشکر از خدمات پرسنل این شعبه سازمان تامین اجتماعی را نهادی پشتیبان دولت دانست و گفت: این سازمان وظیفه حمایت از اقشار مختلف جامعه را بعهده دارد و زمینه برای رشد عدالت اجتماعی فراهم می آورد.

در مراسمی مشابه آیین تکریم و معارفه آقایان محسن عبدالهی و حیاتقلی امانی روسای سابق و جدید شعبه جونقان با حضور مرادپور، بخشدار جونقان برگزار شد.

در این مراسم نیز مدیر کل تامین اجتماعی بر اجرای دقیق برنامه های سال 1395 توسط کارکنان تاکید کرد و گفت: سعی و تلاش همکاران موجب شده است این اداره کل در سال 1394 در زمینه خدمات غیر حضوری از جمله لیست اینترنتی، ابلاغ الکترونیکی و فیش حق بیمه گروههای خاص بیمه ای رتبه های برتر کشوری را بدست آورد.


ارسال نظرات