فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی زرندیه گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان قرائت کلام وحی در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر خشکرود با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و بیت‌القرآن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۶۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

سروان پاسدار مهدی منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، جلسه قرائت قرآن با حضور اقشار مختلف مردمی و قاریان و حافظان در ماه مبارک رمضان به صورت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: قرائت روزانه یک جزء از قرآن در مسجد امیرالمومنین(ع) خشکرود با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و بیت‌القرآن هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع امیرالمومنین(ع) خشکرود برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی تصریح کرد: از حضور قاریان بسیجی در مراسم جزء خوانی مسجد جامع امیرالمومنین(ع) خشکرود زیر نظر قاری و استاد برجسته شهرستان برادر احمدی برگزار می‌شود لذا از تمامی علاقه‌مندانی که تمایل به ختم کردن یک دوره قرآن کریم در ماه مبارک رمضان دارند دعوت می‌شود تا در این مراسم معنوی شرکت نمایند.

سروان پاسدار منصوری با اشاره به لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های این ماه مبارک گفت: انسان باید از فرصت ماه رمضان برای شناخت ضعف‌ها و ظرفیت‌های خود بهره گیرد نظر به اين‏كه قرآن كريم در ماه مبارک رمضان نازل شده و تلاوت آيات آن در اين ماه فضيلت بسيارى دارد که هر چيزى بهارى دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.

وی افزود: خوشبختانه حضور جوانان و نقش کلیدی در این محافل دارند و علیرغم توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین بی‌بدیل هر روز شاهد حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در محافل انس با قران هستیم که امیدواریم برگزاری چنین محافل معنوی در راستای کسب رضای خداوند حق‌تعالی باشد و منجر به تقویت معارف و علوم دینی در بین جوانان و نوجوان شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی تصریح کرد: کلام الله مجید، سفره‌ای است که از طریق امامان برای ما گسترانیده شده و هر فردی باید تلاش کند به اسرار این کتاب هدایت دست پیدا کند و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای این امر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات