مسئول قرارگاه سازندگی دانشجویی رودبار خبر داد:
مسئول قرارگاه سازندگی دانشجویی رودبار از تشکیل قرارگاه سازندگی بسیج دانشجویی در رودبار خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در ادروهای جهادی آغاز شده است.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۶۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

مجید صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به تشکیل قرارگاه سازندگی بسیج دانشجویی در رودبار اظهار کرد: اردوهای جهادی دانشجویی این شهرستان در قالب قرارگاه سازندگی و با مشارکت دانشگاه های پیام نور منجیل، آزاد اسلامی رودبار، سیدالشهدای رستم آباد و … انجام می پذیرد.

مسئول قرارگاه سازندگی دانشجویی رودبار، با بیان اینکه ثبت نام در این اردو شروع شده است، ابراز کرد: دانشجویان داوطلب می توانند برای شرکت در این دوره ها به دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: اردوی جهادی در دو بخش عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم رودبار برگزار می شود، گفت: عرصه یابی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم مناطق محروم در دستور کار است.

صادقی با بیان اینکه این اردوی جهادی سال گذشته با مشارکت دانشجویان دانشگاه های شهرستان به همراه حوزه علمیه خواهران حضرت معصومه(س) در خورگام برگزار شد، ادامه داد: احداث منبع آب در دنبالده از روستاهای محروم رودبار و اجرای برنامه های فرهنگی در سطح این بخش از جمله این برنامه ها بود.

وی از زحمات فرماندار رودبار، فرمانده سپاه شهرستان، بخشدار و مسئولین محلی که در راستای برگزاری هرچه بهتر این اردو مشارکت داشتند تقدیر و تشکر نمود.

مسئول قرارگاه سازندگی دانشجویی رودبار، خدمت به مردم مناطق محروم را سرلوحه کار اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: دانشجویان جهادی بدون هیچ چشمداشتی در این راستا گام برمی دارند.

ارسال نظرات