مداح ولایی گیلان:

سکوت مسئولان در مقابل بی حجابی و بی فرهنگی ها،از مظاهر فساد در امور مسلمین است

مداح ولایی گیلان گفت: از مظاهر فساد در امور مسلمین سکوت مسئولین در مقابل بی حجابی و بی فرهنگی هاست .
کد خبر: ۸۶۹۲۹۵۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محمد عباس پور در مناجات رمضانیه در حسینیه شهدای گمنام رشت ,  اظهار کرد:توجه به این دعاهایی که هرروز در ماه مبارک رمضان میخوانیم مخصوصا اللهم ادخل علی اهل القبورالسرور با رجوع به علمای دین شناس و معارف شناس دین , معنای بطنی این دعاهارو بخواهیم.
وی با بیان اینکه وقتی میگوییم اللهم فک کل اسیر باید یقین کنیم که الان هم برخی اسیر زندگی خود هستند، افزود: اسیر اخلاق بد اسیر زبانشان و اسیر عقل ناقصشان، حتی یک نوع اسارتاست که اسارت در بند موبایل و تلفنهای همراست.
این مداح ولایی گیلان گفت:  وقتی می خوانیم اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین واقعا چه کسانی باعث ایجاد فساد در امورو شئون مسلمین میشوند و چگونه؟.
عباس پور با بیان اینکه از مظاهر فساد در امور مسلمین سکوت مسئولین در مقابل این بی حجابی و بی فرهنگی هاست ، تصریح کرد:همان که حضرت آقا فرمودند ولنگاری در امور فرهنگی.

وی خاطرنشان کرد: واقعا خداوند از جفای در حق عالمان نمیگذرد و عذاب مخصوص برای امتی که حق عالم را رعایت نمیکنند قرارداده است.

این مداح ولایی گفت: دکتر رفیعی، در کنار همه زیبایی هایی که سرزمین گیلان ما دارد، واقعیت برخی شهرهای استان و دیار ماراگفت  اما مزبله هایی مثل این بی حجاب ها کار راخراب میکنند.

عباس پور افزود: نقش عالم در جامعه اصلاح جامعه است اما انگار برخی از این نقش علما خوششان نمی‌اید و بدنبال شیطنتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار