خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان با اشاره به توسعه فناوری در کشور
امام جمعه گلپايگان در خطبه هاي نماز جمعه گلپايگان بر لزوم استفاده صحيح و آگاهانه از فضاي مجازي تاكيد نمود.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۴۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار بسيج ، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه گلپایگان که در مصلای شهرستان برگزار شد ، افزود: استکبار حهانی با استفاده از فضای مجازی در صدد دین زدایی و ایجاد بی بندباری بخصوص در بین جوانان در جامعه اسلامی است.

وی در عین حال تصریح کرد: بر ما واجب است که با استفاده صحیح و آگاهانه از فضای مجازی، ضمن بهره مندی از فناوری های نوین، دشمن را در دست یابی به اهداف شوم خود ناامید کنیم.

امام جمعه گلپایگان در ادامه با تبریک فرارسیدن ماه رمضان ، روزه داری را از فضلیت های این ماه و امتحان الهی برای بندگان دانست و گفت: خداوند با روزه بندگانش را امتحان می کند و برکت زندگی را افزایش می دهد.

وی بر بهرمندی از فضیلت های ماه رمضان تاکید کرد و افزود:همه باید در ماه مهمانی خدا هر چه بیشتر نسبت به فراگیری آموزهای دینی و قرآنی اهتمام داشته باشیم.

امام جمعه گلپایگان بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: افرادی که به هر دلیل موفق به ادای فریضه روزه نمی شوند باید به لحاظ ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان و احترام به روزه داران از تظاهر به روزه خواری در انظار عمومی خودداری کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه افزود: برخورد با کسانی که در انظار عمومی روز خواری می کنند نیز باید با عتاب نباشد بلکه با محبت و نصیحت و راهنمایی مشوقانه بگونه ای امر به معروف و نهی از منکر شود که با ایجاد تحول در آنان، از اقدام خود شرمنده شوند.

وی همچنین با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) همسر با وفای حضرت محمد(ص) در دهم رمضان گفت: این بانوی بزرگ با وجود تمکن مالی برای بر قراری دین اسلام درسخت ترین شرایط در کنار پیامبر اسلام ایستاد.

امام جمعه گلپایگان اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) یک الگوی مناسب برای زنان جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام اسماعیلی به مناسبت سالروز فرمان امام راحل برای تشکیل جهاد سازندگی (کشاورزی) نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه از زحمات و تلاش کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان گلپایگان قدردانی کرد.

منبع :ايرنا


ارسال نظرات
پر بیننده ها