قاچاق کالا و نبود ایستگاه ایست بازرسی مشکل کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایستگاه‌های ایست و بازرسی در محورهای استان احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۳۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

به گزارش بسیج سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: نبود ایستگاه‌های ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان از دلائل اصلی افزایش کالای قاچاق به استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نبود ایستگاه ایست و بازرسی به وزارت کشور مکاتبه می‌شود و درصورت تصویب در پل بریم، پل قره و منطقه تنگ سرخ ایستگاه ایست و بازرسی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد محور ترانزیت کالای قاچاق به استان‌های مرکزی کشور است، افزود: تلاش اعضای مبارزه به قاچاق کالا و ارز استان مبارزه با ورود کالای قاچاق به استان و ترانزیت از محورها استانی به سایر استان‌ها است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر تقویت دستگاه‌های استانی برای مبارزه با ورود کالای قاچاق به استان تأکید کرد و افزود: امکانات و دستگاه‌های لازم در اختیار دستگاه‌های کاشف در استان قرار داده شود و دستگاه‌ها برای مبارزه جدی تقویت شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار