سرمربی صالحین حوزه امام علی(ع):

یکی از راههای رسیدن به تقوا، روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان است

احمد تاج آبادی سرمربی صالحین حوزه امام علی(ع) در جمع مربیان صالحی این حوزه با اشاره به راههای رسیدن به تقوا گفت: یکی از راههای رسیدن به تقوا، روزه در ماه مبارک رمضان است.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۱۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ جلسه ماهانه مربیان با سرمربی حوزه شب گذشته با حضور فرمانده و مسئول تعلیم و تربیت ناحیه در محل حوزه امام علی(ع)برگزار شد.

احمد تاج آبادی سرمربی صالحین حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) در این جلسه طی سخنانی با اشاره به تقوا گفت: یکی از راههای رسیدن به تقوا روزه در ماه مبارک رمضان است.

وی همچنین اظهار داشت: تقوای واقعی همراه با توبه است کسی که یک آلودگیهایی در گذشته داشته، هنگامی باتقوا خواهد بود که از آن آلودگیها توبه کند پس اثر آن گناهان گذشته پاک می شود، مجازات اخروی هم از انسان سلب می شود. یعنی خدا دیگر بنده باتقوایش را به خاطر گناهان گذشته اش مجازات نمی کند.

وی ادامه دادو الله ذو الفضل العظیم؛ خدا صاحب فضل و بزرگ است». قرآن کریم در این آیات می خواهد ما را توجه بدهد که اگر ایمان ما ایمان واقعی باشد و اگر عمل ما عمل اسلامی باشد و اگر جامعه ما جامعه مسلمان باشد، مشمول انواعی از عنایتهای الهی خواهیم بود و موفقیتها خواهیم داشت از جمله این آیه است که «ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا ، تقوا داشته باشید تا روشن بین باشید»(انفال29 (

در ادامه این جلسه حجت الاسلام جعفری مسئول تعلیم و تربیت ناحیه خاتم به تشریح برنامه های تعلیم و تربیت در سال 95 پرداخت و از مربیان خواست تا از ظرفیت ماه مبارک رمضان استفاده نمایند و از سرگروه های خود بخواهند تا در این ماه بیشتر وقت بگذارند .

فرمانده ناحیه خاتم نیز در این جلسه به اهداف و وظایف حلقه های صالحین اشاره کرد و یادآور شد تبیین، روشنگری و اقناع گری کار حلقه های صالحین است.

سرهنگ آزادی نژاد همچنین از مربیان خواست تا فرمایشات مقام معظم رهبری را دنبال و همچنین به فرمایشات آایشان عمل نمایند.

در پایان نیز هر کدام از مربیان شبهات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات