امام جمعه شهر هرات:

روزه گرفتن موجب تقویت تقوای درونی انسان می شود /ایجاد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی از نیازهای ضروری منطقه است

امام جمعه هرات گفت:صنعتی شدن بخش کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و ساختار توزیع محصولات کشاورزی از جمله نکاتی است که باید مورد توجه و فعالیت مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۰۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه این هفته هرات در خطبه های خود با تبیین خطبه شعبانیه پیامبر اکرم (ص) پرداخت و بخش های از این خطبه را برای نمازگزاران تشریح کرد.

حجت الاسلام جعفری ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت حدود و تقوای الهی اظهار داشت: فلسفه روزه به دست آوردن تقواست و روزه گرفتن موجب تقویت تقوای درونی انسان می شود.

امام جمعه هرات به نشست وزرای دفاع سه کشور ایران ،روسیه و سوریه اشاره و خاطر نشان کرد: در این نشست سه جانبه كه به ابتكار جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، آخرین تحولات منطقه و راه های تقویت و گسترش مبارزه با تروریسم مورد بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.

جعفری در ادامه ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی خواستار توجه جدی دولت به کشت محصولات راهبردی نظیر گندم شد.

وی افزود:صنعتی شدن بخش کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و ساختار توزیع محصولات کشاورزی از جمله نکاتی است ک باید مورد توجه و فعالیت مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام جعفری با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس پرداخت و مقوله اقتصاد و فرهنگ را به عنوان اولویت مهم مورد بررسی قرار داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار