مراسم جزءخوانی قرآن مجید هر روز در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۸۶۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر دارالقرآن کریم زنجان گفت: مراسم جزءخوانی قرآن مجید هر روز ساعت 11 صبح در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.

ولی‌الله رحیمی با اشاره به اینکه از برنامه‌های مستمر دارالقرآن کریم برگزاری جلسات آموزشی قرآن است، افزود: این دوره‌ها برای رده‌های سنی مختلف و در بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف نیز دوره آموزشی مربوط برگزار می‌شود، افزود: ماه مبارک رمضان از جمله مناسبت‌هایی است که دوره‌های آموزشی دارالقرآن در این ایام به صورت ویژه برگزار می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه در همین راستا هر روز مراسم جزء خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مراسم هر روز با حضور مشاور دینی آرام نیا و حجت‌الاسلام دیرباز برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان تصریح کرد: همچنین در این ایام هر شب جلسه قرآن کریم با همکاری شهرداری زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دارالقرآن کریم زنجان طبق تفاهم‌نامه‌ای که با شهرداری دارد، بیش از 50 عنوان برنامه اجرا می‌کند، اضافه کرد: اجرای محافل انس با قرآن کریم در مساجد شهر از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا اجرایی می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه طی روزهای آینده نیز در قالب همین تفاهم‌نامه مسابقات قرآنی ویژه کارکنان شهرداری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه نیز طی روزهای ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های قرآنی دارالقرآن کریم زنجان نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها نیز به صورت ترمی در قالب جلسات تفسیر قرآن کریم، دوره تجوید قرآن، آموزش روخوانی و روان‌خوانی و ... برگزار می‌شود.

ارسال نظرات