رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان:

برگزار دوره آموزشی هیأت امنا و خادمان مساجد زنجان

به مناسبت ماه مبارک رمضان، دوره آموزشی هیأت امنا و خادمان مساجد زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۲۸۶۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: در راستای ارتقای سطح آگاهی هیأت امنا و خادمان مساجد، یک دوره آموزشی با حضور 100 نفر از خادمان مساجد برگزار شد.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو با اشاره به اینکه هیأت امنای حاضر از مساجد شهرستان زنجان بودند، افزود: به‌روزرسانی اطلاعات هیأت امنا و خادمان مساجد، ایجاد تحول و بهینه‌سازی اداره امور اماکن مذهبی با اتخاذ برنامه‌ها و روش‌های راهبردی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به نقش راهبردی هیأت امنا و خادمان مساجد در امور مدیریتی مساجد بیان کرد: آشنایی با موضوعات امنیتی در مساجد و ارائه آموزش‌های لازم در راستای اجرای برنامه‌های متنوع و مدون نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این دوره مطرح شد.

وی تصریح کرد: در این دوره همچنین احکام صادره هیأت امنای مساجد نیز که به تازگی صادر شده بود تحویل آنها شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه بیان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت این اماکن مذهبی برنامه‌های متنوعی با موضوعات دینی و فرهنگی اجرا می‌شود.

خدابنده‌لو با اشاره به اجرای سالانه 35 برنامه فرهنگی به میزبانی بقاع متبرکه افزود: این برنامه‌ها در قالب طرح‌های مهمی همچون نشاط معنوی، طرح سوگواره یاس نبوی، بصیرت عاشورایی، طرح ضیافت الهی و ... اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با بیان اینکه هم‌اکنون نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در حال اجراست، اضافه کرد: این طرح در قالب اجرای برنامه‌های قرآنی در زمینه مراسم جزءخوانی و همچنین برپایی مراسم‌های تفسیر قرآن کریم در حال اجراست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار