مسئول فرهنگی سپاه ناحیه اراک از برگزاری ویژه برنامه "پارک معرفت" در شب‌های ماه مبارک رمضان در اراک خبر داد و گفت: این برنامه فرهنگی با مشارکت سپاه ناحیه اراک و سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۸۱۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

پاسدار حمیدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: همواره تلاش می‌شود که آسیب‌های اجتماعی موجود در سطح جامعه احصاء و متناسب با این امور برنامه‌های بومی_محلی طراحی و اجرایی شود.

وی افزود: براساس شناسایی آسیب‌های اجتماعی اولویت اجرای برنامه‌ها در دست گرفتن فضای اجتماعات بزرگ است که پارک‌ها به عنوان یکی از این فضاها در ماه مبارک رمضان مورد بهر‌بردار قرار می‌گیرد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: تعریفی که سپاه و بسیج از بحث آسیب‌های اجتماعی دارند شامل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی است.

پاسدار طهماسبی از اجرای طرح "پارک معرفت" در شب‌های ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: اجرای ویژه برنامه پارک معرفت از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در ایام ماه مبارک رمضان در پنج پارک شهر اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: پارک امیرکبیر، پارک شهدای گمنام، پارک آزادی، پارک کلاله سنجان و پارک ملت از پارک‌هایی هستند که به شکل ویژه به اجرای این برنامه فرهنگی می‌پردازند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: این برنامه فرهنگی از اول ماه مبارک رمضان به مدت 40 شب از سوی سپاه ناحیه اراک با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، موسسه جهادی تبلیغی مصباح الهدی در پارک‌های سطح شهرستان برگزار می‌شود.

پاسدار طهماسبی با اشاره به محتوای برنامه‌های اجرایی در طرح "پارک معرفت" گفت: در هر شب تعداد 25 غرفه با موضوعات مختلف شامل دقایقی با قرآن، مهدویت، سلامت، گریم کودکان، نقاشی کودکان، سفالگری و بازی و سرگرمی برپا و میزبان روزه‌داران عزیز خواهد بود.

وی افزد: بخش عمومی شامل غرفه مشاوره همراه با تست‌های روان شناسی توسط بازی‌های فکری، غرفه طب اسلامی، غرفه خدمات پزشکی، غرفه پرده خوانی، غرفه آشنایی با مدافعین حرم است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه اراک با اشاره به دیگر غرفه‌های نمایشگاهی این طرح گفت: در بخش بانوان غرفه مشاوره، غرفه عکاسی حجاب، سفره‌های آسمانی است و جالب اینکه در غرفه عکاسی حجاب به بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی مباحث پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات