امام جمعه ندوشن با بیان اینکه برای رسیدن به ضیافت الهی در ماه رمضان، ایمان قلبی و اعتقاد راسخ می خواهد، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خود سازی است.
کد خبر: ۸۶۹۲۷۵۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از ندوشن؛حجت‌الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ندوشن با تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: ماه رمضان، ماه مغفرت، رحمت، برکت، و پرفیضی است که باید قدردان این ماه بود و از این فرصت مهم استفاده معنوی لازم را کرد.

وی افزود:خداوند در ماه مبارک رمضان شیطان را به غُل و زنجیر کشیده است و ثواب اعمال را چندین برابر کرده است و انسان‌ها به‌عنوان میهمان با استغفار روزه‌داری، تلاوت قرآن، خواندن نماز شب، توجه به فقرا و ایتام پیوند خود را با خداوند محکم می‌کنند.

جوادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس دهم با مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم تمام نمایندگان، توصیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای موفقیت باید به ریسمان ولایت چنگ بزنند، ادامه داد: نماینده ای ولایتمدار است که یک قدم جلوتر یا عقب از رهبری حرکت نکند و تمام علمکرد خود را با معیار رهبری بسنجد.

جوادی با بیان اینکه انتظار از نمایندگان مجلس رسیدگی به مشکلات جامعه است، افزود: اینکه خیلی ها از وجود مشکل اقتصادی در جامعه فریاد بلند کرده اند به معنی اعتراض نیست البته مسوولان در صدد حل مشکلات هستند ولی یک شبه حل شدنی نیست.

خطیب جمعه ندوشن با اشاره به گستردگی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: برخی از این فعالیت ها بر علیه دین اسلام است و در این زمینه نباید کوتاهی کرد.

ارسال نظرات