خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:یک نفر خیر هندیجانی به مساحت ۷هزار متر زمینی را برای ساخت مدرسه ابتدایی در هندیجان جنوبی به اداره آموزش وپرورش اهداء نمود.
کد خبر: ۸۶۹۲۷۴۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ، جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه هندیجان صبح روز شنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسؤلان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این جلسه اظهار کرد:زمین اهدایی برای ساخت مدرسه ابتدایی نیاز به اعتبارات کافی دارد که با پیگیری مدیریت آموزش پرورش و فرمانداری امیدوارم با جذب اعتبارات استانی و همکاری خیرین مدرسه ساز هندیجان ساخت این مدرسه ابتدایی در هندیجان جنوبی آغاز بشود.

وی افزود:مدارس در بخش چم خلف عیسی از توابع هندیجان نیاز به بازسازی و تعمیر دارند که با یک زلزله ۵ریشتری تخریب می شوند که  با دریافت اعتبارات استانی این مشکل قابل حل خواهد بود.

وی بابیان اعتبارات هندیجان گفت:اعتبارات هندیجان حدود مبلغ ده میلیارد و ۵۵۷میلیون تومان است که حدود ۳۳درصد تخصیص داده شده است.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:  مشکل آب شرب روستاها ی هندیجان به یک چراغ هشدار وقرمز تبدیل شده که تا نکر های آب رسانی برای روستاها افزایش پیدا می کند و آب شرب شهری و روستایی با همکاری دستگاههای اجرایی مربوطه قبل از فصل تابستان پیگیری و حل بشود.

وی بابیان اولویت برنامه های کاری  در سال ۹۵بیان کرد:از اولویت های مهم در هندیجان  رفع مشکل آب شرب وتکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی  و بهبود جاده سازی مسکن مهر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها