خبرهای داغ:
دست‌نشان:

نسبت به برنامه‌هایمان عقب هستیم/چند بازیکن خارجی را زیر نظر داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: نسبت به برنامه‌هایمان عقب هستیم ولی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مهره‌های مورد نیاز را جذب کنیم.
کد خبر: ۸۶۹۲۷۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، در خصوص وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات، اظهارکرد: در حال حاضر شرایط موفقی نداشته‌ایم و نسبت به برنامه‌هایمان عقب هستیم ولی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مهره‌های مورد نیاز را جذب کنیم.

وی گفت: رقم پیشنهادی بازیکنان در مقابل توانی که باشگاه می‌خواهد برای این کار بگذارد، خیلی بالا است و بازیکنان، پیشنهادهای نجومی و بالایی می‌دهند. به هر حال من لیست مورد نظرم را به آقای عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه و کمیته فنی داده‌ام تا بتوانند بازیکنان مورد نظر را جذب کنند و آن‌ها نیز در حال رایزنی هستند و فکر می‌کنم تا چند روز آینده بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به بازیکنان خارجی مدنظر این تیم، عنوان کرد: یک دفاع وسط، یک هافبک وسط کره‌ای که سابقه بازی در تیم‌ملی کره و لیگ‌های عربی را دارد و همچنین یک هافبک طراح - تهاجمی اسپانیایی که در شیلی بازی می‌کند، یک مهاجم آفریقایی که در ترکیه توپ می‌زند و یک مهاجم پرتغالی، مدنظر ما هستند و کارهای جذب آن‌ها در حال انجام است تا بتوانیم از این پنج بازیکن، چهار نفر را جذب کنیم. البته تعدادی خارجی دیگر هم مدنظر است که اگر در جذب این نفرات، موفق نبودیم به سراغ آن‌ها خواهیم رفت.

وی افزود: دو بازیکن خط دفاعی و دو هافبک ایرانی هم مدنظرمان هستند که در لیگ برتر بازی می‌کنند. همچنین یک مهاجم لیگ برتری و یک مهاجم لیگ یکی و یک دروازه‌بان ایرانی لیگ برتری را هم مدنظر داریم.

دست‌نشان گفت: باید هر چه سریع‌تر تیم را ببندیم تا بدون استرس کار کنیم، چرا که اکنون از برنامه‌های‌مان عقب هستیم و باید کم‌کم برنامه‌های بدنسازی را آغاز کنیم تا با آمادگی، توان و قدرت خوب در مسابقات شرکت کنیم.

وی درباره آغاز تمرینات تیمش نیز عنوان کرد: تمرینات تستی‌مان شروع شده است ولی تمرینات اصلی‌مان از زمانی آغاز می‌شود که جذب نفرات انجام شود. سه منطقه اردویی را برای کار هوازی تیم، در سوادکوه مازندران، چالدران و اردبیل در نظر گرفته‌ایم که قرار شد، باشگاه اولین منطقه را برای نخستین اردوی‌مان مشخص کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: مرحله دوم اردوی تیم در سواحل دریا و جنگل است که یکسری تمرینات خاص بدنسازی می‌باشد و اگر مقدور باشد در کیش یا رامسر این اردو برگزار خواهد شد. اردوی خارجی هم پیشنهاد داده‌ام که فقط برای بازی تدارکاتی است و باشگاه نیز در حال رایزنی می‌باشد. اگر شرایط رفتن به این اردو نیز مهیا نشد، در ایران به دنبال انجام این بازی‌ها خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنان خارجی و ایرانی مورد نظر جذب شوند تا چه اندازه به موفقیت نفت‌ آبادان امیدوار هستید؟ گفت: من به خودم اطمینان دارم و اگر اصل کار مهیا شود، فکر می‌کنم در سال اول در جایگاه مناسبی قرار خواهیم گرفت و استحکام خوبی به نفت آبادان خواهیم داد و بعد هم برای آینده بهتر تلاش می‌کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها