خبرهای داغ:
با اعلام کمتیه انضباطی فدراسیون فوتبال صورت گرفت
باشگاه نفت مسجدسلیمان به خاطر اتفاقات دیدار مقابل تیم فولاد یزد، در مجموع به پرداخت 13 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
کد خبر: ۸۶۹۲۷۰۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری  بسیج از آبادان، دیدار تیم‌های فولاد یزد و نفت مسجدسلیمان که یکشنبه روز 27 اردیبهشت‌ماه در چارچوب هفته آخر لیگ دسته اول فوتبال کشور در یزد برگزار شد، اتفاقاتی را به همراه داشت که سرانجام از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به آن رسیدگی شد.

بر همین اساس، برای اینکه تخلفاتی از سوی هواداران تیم فولاد یزد مبنی بر ورود به زمین مسابقه، پرتاب بطری به داخل زمین و فحاشی به دروازه‎بان تیم مقابل صورت گرفت، نماینده یزد به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خلال این مسابقه نیز چهار بازیکن تیم با یکدیگر درگیر شدند که در این بین، «میکائیل ایمن‎تراج» و «رضا نبی‎زاده» از تیم فولاد یزد و «علی کیانی‎فر» و «سعید خردمند» از تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل درگیری و زد و خورد که منجر به اخراج هر چهار بازیکن از سوی داور مسابقه شد و منجر به توقف 12 دقیقه‎ای در بازی شد، هر کدام  به‌مدت 2 جلسه از همراهی تیم خود محروم و مشمول پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

بنا بر گزارش ناظر مسابقه، در این مسابقه تخلفاتی نیز از سوی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان مبنی بر فحاشی و پرتاب بطری به سوی داور صورت گرفت که بر همین اساس تیم نفت مسجدسلیمان مشمول پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی شد، همچنین نماینده مسجدسلیمان به دلیل داشتن 8 بازیکن اخطاری به پرداخت  48 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر همین اساس تیم نفت مسجدسلیمان در مجموع به پرداخت 130 میلیون ریال جریمه به فدراسیون محکوم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها