خبرهای داغ:
رقابت‌های بسکتبال نونهالان باشگاه‌های خوزستان با قهرمانی تیم دزفول به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۹۲۶۱۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، اظهار‌کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۱۰ تیم هیات بسکتبال دزفول، شهید لحافچی دزفول، هیات بسکتبال شوشتر، اکسین رامهرمز، پیشرو اهواز، ارکان اهواز، بهبهان‌پلاست بهبهان، هیات بسکتبال خرمشهر، پالایش نفت‌ آبادان و خلیج‌فارس شوشتر در دو گروه پنج تیمی از یکم اردیبهشت‌ماه در شهرستان‌های دزفول و اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد:‌ در جریان این مسابقات، تیم‌های هیات بسکتبال دزفول و خلیج‌فارس شوشتر از گروه الف و تیم‌های بهبهان‌پلاست بهبهان و ارکان اهواز موفق شدند در جمع چهار تیم صعودکننده به مرحله نهایی قرار بگیرند.

رییس هیات بسکتبال خوزستان افزود: مرحله نهایی این مسابقات با وقفه نسبتا طولانی، به دلیل درگذشت مرحوم سیامک زرین‌آبادی (دبیر هیات بسکتبال استان) و آغاز فصل امتحانات دانش‌آموزان، ۱۹ و ۲۰ خردادماه در سالن ۲۲ بهمن اهواز به میزبانی هیات بسکتبال استان برگزار شد.

وی گفت: در مسابقات ضربدری روز نخست این مرحله، تیم‌های هیات بسکتبال دزفول و بهبهان‌پلاست بهبهان به ترتیب با پیروزی مقابل تیم‌های ارکان اهواز و خلیج‌فارس شوشتر موفق به حضور در فینال مسابقات شدند.

پرنیاک بیان کرد:‌ در فینال مسابقات نیز تیم هیات بسکتبال دزفول با هدایت ساسان فرشادیان با ارائه یک بازی زیبا موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد و تیم بهبهان‌پلاست بهبهان در رده دوم قرار گرفت. در مسابقه رده‌بندی هم تیم ارکان اهواز با شکست تیم خلیج‌فارس شوشتر موفق به کسب مقام سوم این رقابت‌ها شد.

وی گفت:‌ در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور آقای علیشائی، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان، جمعی از پیشکسوتان بسکتبال اهواز و استان برگزار شد، به تیم‌های اول تا سوم مدال و حکم به همراه جام قهرمانی اهدا شد.

رییس هیات بسکتبال خوزستان در پایان عنوان کرد: این ‌مسابقات با هدف ارتقا سطح مهارت و شناسایی بازیکنان مستعد استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها