خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) از برگزاری نشست هم اندیشی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و قرارگاه راهیان نور استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۶۱۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برگزاری نشست هم اندیشی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و قرار گاه راهیان نور بسیج دانش آموزی خبر داد.

ابراهیمی اظهار کرد: هر ماه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی به ریاست رییس کل آموزش و پرورش استان نشستی را ترتیب می دهد و در کنار آن قرار گاه راهیان نور دانش آموزی نیز هر ماه به ریاست فرماندهی محترم سپاه استان تشکیل جلسه می دهد.

وی ادامه داد: خرداد ماه جاری در روز یک شنبه این دو ستاد برنامه مشترکی برای وحدت و هماهنگی هر چه بیشتر برگزار خواهند کرد و برای برنامه های آتی بسیج دانش آموزی همچون طرح یاوران ولایت، طرح هجرت و راهیان نور برنامه ریزی  خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به حضور آقای قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین و سردار شاهرخی در این نشست تشریح کرد: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، فرماندهان ناحیه های مختلف سپاه، معاونت های مختلف سپاه صاحب الامر (عج)، مدیران مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان و همه فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی در این نشست حضور  خواهند داشت.

ابراهیمی هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و وحدت رویه در اجرای برنامه های تابستانه و پشتیبانی از برنامه های بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

وی در پایان متذکر شد: این برنامه در روز یکشنبه 23 خرداد ماه در سالن اجتماعات خانه معلم از ساعت 18:30 الی 20:30 برگزار خواهد شد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها