خبرگزاری بسیج: امام جمعه پاكدشت، آسيه، مريم، خديجه و فاطمه را به عنوان 4زن بزرگ طول تاريخ عنوان كرد و گفت: رمز پيروزي همه آنها حمايت از ولايت بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۲۶۱۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت پاکدشت؛ حجت الاسلام حسن لزومي با تبريك ماه مبارك رمضان، اين ماه را ماه فرصت هاي خوب دانست و گفت: ماه رمضان، ماه نماز و انس با قرآن است.

وي ادامه داد: بايد تلاش كرد در اين ماه نمازهاي جماعت را از دست نداد، تا مي شود بايد در اين ماه قرآن خوانده شود.

حجت الاسلام لزومي با اشاره به اینکه بهترين فرصت استجابت دعا، نماز اول وقت است، گفت: بهتر است ابتدا نماز اقامه کنیم سپس افطار شود و اين نماز به جماعت اقامه شود بهتر است.

 نماينده ولي فقيه در پاكدشت با اشاره به اينكه رمضان ماه جبران كردن و عذرخواهي از خداست، تصريح كرد: چه خوب است سحرها كمي از وقت سحري خوردن بكاهيم و نماز و قرآن خواندن را جايگزین آن و طلب مغفرت نمائيم.

وي با بيان اينكه خدا به پيغمبر مي گويد به مسلمانان بگو كه چرا دعا نمي‌كنند؟ خاطرنشان كرد: به هر مقدار كه مي‌توان بايد اكتفا كرد، نه اينكه بگوئيم چون فلان دعا زياد است، نمي توانيم بخوانيم.

خطيب جمعه پاكدشت با ابراز اينكه وقتي خواندن يك آيه در اين ماه ثواب يك ختم قرآن را دارد، افزود: چرا بايد كوتاهي كرد و قرآن نخواند؟!

وي با اظهار اينكه همه ماه‌ها، ماه خداست، تأكيد كرد: ماه رمضان، ماه ويژه خداست و شهرالله فقط لقب رمضان است.

استاد حوزه با تأكيد بر اينكه رمضان حرمت الهي دارد، گفت: هرچه منسوب به خدا است داراي احترام است و مبادا در این ماه خدا حرمت شكني شود.

وي ادامه داد: اگر كسي در اين ماه عزيز عذر شرعي دارد و روزه نمي‌گيرد، نبايد در ملأعام و حتي در حضور اهل خانه روزه خواري كند، نكند يك وقت خود را روزه‌خوار نشان دهد.

امام جمعه پاكدشت اظهار كرد: نگذاريد كار به دادگاه الهي بكشد، چرا بايد روزه قضا بر گردنمان باشد؟

وي اذعان كرد: عده اي دلشان را به كفاره خوش مي‌كنند، مگر اسلام محتاج پول بشر است؟ عده اي وقتی روزه مي گيرند، اعلام ضعف مي كنند، اشكال ندارد طبيعي است اما بايد صبر پيشه كرد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان پاكدشت با اشاره به ديدار اخير رهبر معظم انقلاب با نمايندگان مجلس، گفت: اقتصاد مقاومتي و فرهنگ اسلامي دو نكته اي بود كه در اين ديدار بيشتر از همه به چشم مي خورد.

وي ضمن توصيه به نماينده منتخب اين شهرستان مبني بر حل مشكلات مخصوصا مشكلات نقاط محروم ، خواستار توجه به بيانات رهبر معظم انقلاب شد.

حجت الاسلام لزومي با بيان مشكلات موجود در شهرستان خواستار توجه به همه مناطق از سوي مسئولين شهرستان شد و گفت: نبايد در يك شهرستان بزرگ فقط به چند خيابان اصلي توجه داشت.

نماينده ولي فقيه در پاكدشت با طرح پرسشي مبني بر اينكه آبا لبخند و مذاكره با آمريكا كمي از دشمني آنها را با ما كم كرده است؟ يادآور شد: چاشني همه حرف آنها تهديد و يا توهين است.

وي با يادآوري سخنان يكي از كانديداهاي رياست جمهوري آمريكا كه گفته بود اگر رأي آورم، به ايران حمله نظامي مي كنم، خاطر نشان كرد: اينها هيچ گاه ازدشمني خود با ايران نمي‌كاهند.

خطيب جمعه پاكدشت با اشاره به نگراني هاي رهبرمعظم انقلاب از ولنگاري فرهنگي، ابراز تأسف كرد و گفت: متأسفانه فيلم هايي با مجوز در سينماهاي كشور اكران مي شود كه مانند ميكروب در جامعه عمل مي كنند.

وي در بخش ديگری از خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به كودك كشي دولت سعودي گفت: رئيس سازمان ملل اذعان دارد كه حذف عربستان سعودي از ليست سياه سازمان ملل چقدر دردناك بود.

 

ارسال نظرات