خبرهای داغ:
امام جمعه محمودآباد نمونه اظهار کرد: حل مشکل بیکاری و اشتغال جوانان از جمله اقدامات ضروری برای رفع معضلات اقتصادی است.
کد خبر: ۸۶۹۲۶۰۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام فرهادسماواتی امام‌جمعه شهر محمودآباد نمونه، در ماه مبارک رمضان در مصلی امام سجاد(ع) محمودآباد نمونه گفت: تا مادامی‌که مشکلات فرهنگی جامعه ما اصلاح نشود وضع اقتصاد هم درست نخواهد شد.

سماواتی با اشاره به مطالبات فرهنگی مقام‌ معظم رهبری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان جدید ملت در مجلس شورای اسلامی، رهبری فرمودند که فرهنگ دچار ولنگاری شده است و باید برای بهبود وضعیت فرهنگ کشور کار کرد.

خطیب جمعه محمودآباد نمونه افزود: رهبر انقلاب پیوسته در سخنرانی‌ها و دیدارهای خود به دو موضوع مهم و حیاتی «فرهنگ و اقتصاد» اشاره دارند و این دو را لازم و ملزوم هم می‌دانند چنانچه اگر مشکلاتفرهنگیجامعهمااصلاحنشودوضعاقتصادهمدرستنخواهد شد.

سماواتی تصریح کرد: حل مشکل بیکاری و اشتغال جوانان از جمله اقدامات ضروری برای رفع معضلات اقتصادی است و دستگاه‌های دولتی از جمله جهادکشاورزی می‌تواند از ظرفیت‌هایی که در اختیار دولت است بهترین بهره را ببرد.

وی گفت: پیشنهاد من به جهادکشاورزی این است که با در اختیار قراردادن زمین دولتی و صدور مجوز حفرچاه آب به جوانان جویای کار در راستای رفع بیکاری و اشتغال جوانان اقدام نماید.

امام جمعه محمودآباد نمونه در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر حقوق‌های میلیونی و نجومی به مدیران دولتی گفت:متاسفانه در این روزها اخباری مبنی بر حقوق و دستمزدهای نجومی برای برخی مدیران دولتی مردم را نگران کرده است که لازم است دستگاه قضا و مسؤلین امر اقدامات لازم برای مقابله با ترویج این امر غلط انجام دهند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها