خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان البرز:

برپایی سفره‌های ساده افطاری یکی از مصادیق اقدام و عمل

فرماندار شهرستان البرز بیان داشت: یکی از مصادیق اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی، برپایی سفره‌های ساده افطاری و آسان نمودن صله رحم است.
کد خبر: ۸۶۹۲۵۴۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عسگری فرماندار شهرستان البرز گفت: رمضان بهار قرآن و ماه میهمانی خداوند متعال است و همه ما باید تلاش کنیم تا از فیوضات این ماه بهره‌مند شویم.

عسگری افزود: همه دستگاه‌های خدمات ‌رسان ازجمله شهرداری‌ها موظفند تا همانند نوروز، به پیشواز این ماه مبارک رفته و فضای بصری شهرها را به نحو شایسته‌ایی آماده کنند.

وی با اشاره به لزوم آماده‌سازی و غبارروبی مساجد برای میزبانی از روزه‌داران عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز با آماده سازی چک لیست‌های بهداشتی و آموزش هیات امناء می‌تواند در این خصوص اقدامات لازم را بعمل آورد.

فرماندار شهرستان البرز بیان داشت: یکی از مصادیق اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی، برپایی سفره‌های ساده افطاری و آسان نمودن صله رحم است.

عسگری اضافه کرد: متأسفانه برپایی سفره‌های رنگین و افطاری‌های پر هزینه موجبات غفلت و اسراف زیادی را فراهم کرده است.

این مقام مسؤل اظهارداشت: می‌توان با برپایی سفره‌های ساده افطاری در مسیر عبور مردم و مسافران، ضمن فرهنگ‌سازی از فضیلت افطار روزه‌داران بهرمند شد.

وی خاطرنشان کرد: فضای معنوی ماه مبارک رمضان به گونه‌ای است که میزان ارتکاب به جرایم را  کاهش داده و به حداقل می‌رساند.

عسگری درخاتمه افزود: با توجه به حضور مردم درمساجد و مراسمات معنوی این ماه بزرگ، لازم است تا نیروهای امدادی، امنیتی و انتظامی همانند گذشته تدابیر لازم را برای آسایش شهروندان بعمل آورند.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها