خبرهای داغ:
فرماندهی و شورای بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود با خانواده شهیدان حسن و عباس رضایی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۸۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود با حضور در منزل شهیدان حسین و عباس رضایی با مادر این شهیدان بزرگوار دیدار کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمی و در منزل شهیدان برگزار شد، حسین ابوذری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در سخنانی با بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل این ملت را زنده کرد گفت: امام راحل با دم مسیحایی خود این ملت را زنده و بیدار کرد و سبب شد تا جوانان این مرز و بوم با اقتدار و شجاعت وارد میدان شوند و کاخ 2500ساله شاهنشاهی را ویران و در ادامه در مقابل دنیا در جنگ تحمیلی ایستادگی نمودند.

وی افزود: شهدا آرمان های امام راحل را با خون خود تداوم بخشیدند و امروز ما بر خود این تکلیف بزرگ را احساس می کنیم که در راه آنان قدم برداشته و امیدواریم به مدت خود شهدا در این مسیر موفق باشیم.

ابوذری خاطر نشان کرد: مسیر شهدا،مسیر رشد و شکوفایی و حرکت در مسیر اقتدار انقلاب اسلامی است و ما تمام تلاش خود را در این مسیر مصروف می کنیم تا شرمند خون شهدا نباشیم و شما خانواده شهدا از ما راضی باشید.

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم تمام توان خود را به تغییر ذائقه جوانان ما گذاشته و می خواهد آنها را از فرهنگ شهدا که همان فرهنگ اسلام ناب است دور کند و امیدواریم با همت بسیجیان عزیز ما در برابر این توطئه سربلند بیرون بیایم و شرمنده شما خانواده شهدا نباشیم.

در این دیدار مادر شهیدان حسین و عباس رضایی به بیان خاطراتی از شهیدان خود پرداخته و بر تداوم راه آنها تاکید کرد.

در پایان هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

خاطر نشان می شود شهیدان حسین و عباس رضایی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و شهید عباس رضایی جزو شهدای مفقود الاثری بود که بعد از هفت سال پیکر مطهرش در بهشت زهرا شناسایی شد و این شهید اکنون در بهشت زهرا تهران دفن می باشد و شهید حسین نیز در شاهرود مدفون می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها