خبرهای داغ:
امام جمعه رودیان گفت: نسل نوجوان و جوان ما در معرض تهدید جدی و مستقیم دشمن قرار دارد و ابزار رسانه و فضای مجازی و تلفن همراه و شبکه های اجتماعی این تهدیدات را دامن می زنند و باید آگاهسازی نمود.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۷۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس معصومی در جلسه مربیان صالحین بسیج فرهنگیان شاهود که در محل اتاق جلسات کانون بسیج فرهنگیان شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و دلها اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که با خدای خود خلوت نماییم و دل و جان خود را از زنگارهای هدای نفس بیرون نماییم و دل و جان خود را به دعاها و قرآن صیقل دهیم.

وی افزود: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و ماه بندگی و حضور در محفل کبریایی الله است و باید تلاش کنیم تا هم خود را از این سرچشمه حیات سیراب نماییم و هم دیگران را به این مهمانی و استفاده از این فرصت استثنایی دعوت کنیم.

امام جمعه رودیان در ادامه این جلسه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر موضوع نفوذ و استکبارستیزی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان این کشور و نظام با اهرم های مختلف تلاش دارند اقشار مختلف جامعه را از نظام و اسلام و انقلاب دور نمایند و دیدگاه ما را نسبت به آرمان ها کمرنگ نمایند.

وی تصریح کرد: نسل نوجوان و جوان ما در معرض تهدید جدی و مستقیم دشمن قرار دارد و ابزار رسانه و فضای مجازی و تلفن همراه و شبکه های اجتماعی این تهدیدات را دامن می زنند و باید آگاهسازی نمود.

سرمربی صالحین بسیج فرهنگیان شاهرود با بیان اینکه تاکید رهبری بر موضوع فرهنگ و هنر امری جدی است بیان کرد: توجه به فرهنگ یک جامعه و هویت آن می توانند این جامعه را در برابر تهدیدات داخلی و خارجی بیمه نماید و باید شما فرهنگیان در این امر مهم اهتمام بورزید.

وی عنوان کرد: شما فرهنگیان بسیجی نقش مهمی در رشد و تعالی دانش آموزان با توجه به اهداف و آرمان ها امام راحل و انقلاب دارید و باید تلاش کنید تا شبهات دانش آموزان را به خوبی رصد و با مطالعه جواب آنها را بیان کنید.

معصومی با بیان اینکه برگزاری جلسات منظم حلقه های صالحین سرگروه ها با مربیان می تواند در رفع مشکلات حلقه ها موثر باشد اظهار کرد: تلاش کنید تا جلسات حلقه های صالحین در جهت رشد و تعمیق باورها و اعتقادات و پاسخ به نیاز مخاطبین برگزار شود.

وی با ارج نهادن به تلاش شبانه روزی معلمان در عرصه تعلیم و تربیت بیان کرد: باید شما معلمان در این عرصه با جدیت وارد شده و با توجه به تاکید رهبری در امر اقتصاد مقاومتی این مهم را در حلقه های صالحین تبیین نمایید و به دانش آموزان نیز انتقال دهید و نسل آینده را نیز به این مهم آشنا و توجه دهید.

امام جمعه رودیان با بیان اینکه امام راحل انقلابی را بنا نهاد که تمام کفر و استبداد و ظلم با آن مخالف و دشمن است گفت: آرمان امام مقابله با ظلم و حمایت از مظلوم است و این یکی از ارکان انقلاب اسلامی و انقلابی ماندن است که باید بدان توجه و آن را در جامعه ترویج نمود.

وی ادامه داد: روحیه مقاومت و ایستادگی برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی است و مبارزه با ظلم و ستم و استبداد سرلوحه کارهاست و باید آن جدی گرفته شود و در حلقه های صالحین پیرامون این موضوعات بحث و تبادل نظر انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها