خبرهای داغ:
امام جمعه خرمشهر گفت: انقلابی عمل کردن هرگز به معنای توسل به رفتارهای غیرقانونی نیست بلکه تلاش برای تقویت تمام نظام است.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۶۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: باید حرمت ماه مبارک رمضان رعایت شود و نیروی انتظامی گشت‌هایی را تعبیه کند تا از روزه‌خواری جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود: شرایط اقتصادی کشور سخت است و تعداد زیادی نیازمند هم در جامعه وجود دارد، بنابراین کسانی که تمکن مالی دارند، نیازمندان را دریابند. هنر این نیست که سفره‌های افطار خود را پررنگ کنیم بلکه هنر واقعی آن است که در این ایام مبارک به فکر فقرا باشیم و به آنها کمک کنیم.

امام جمعه خرمشهر  با تاکید بر استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان در ترویج فرهنگ امرو به معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: خدمت‌رسانی در حد اعلا، تکریم ارباب رجوع، امانتداری از بیت‌المال، اهتمام ورزیدن به شعائر دینی بویژه نماز و حجاب و تلاش برای حفظ نظام با دفاع از مقدسات همچون قرآن، ولایت فقیه و شهدا باید مد نظر مسئولان باشد.

موسوی در بخش دیگری از خطبه ها با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات جدی رهبری انقلابی بودن و انقلابی ماندن است گفت: واژه انقلاب در درون اسلام جایگاه قوی و پایگاه نیرومندی پیدا کرده است. انقلاب اسلامی، انقلاب اعتقادی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است که امروز به واژه‌ای آشنا برای همه مردم دنیا تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: علاج فساد، نفوذ و آقا بالاسری‌ های استکبار، عمل کردن جهادی و انقلابی است، امروز برای متدینین بحث مقابله با تورم، بیکاری و فیش‌های حقوقی مهم است نه آن خواننده‌ ای که در دامن استکبار بزرگ شده است.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه انقلابی عمل کردن هرگز به معنای توسل به رفتارهای غیرقانونی نیست بلکه تلاش برای تقویت تمام نظام است تصریح کرد: برخی فکر می ‌کنند که فرد انقلابی مخالفان خود را قبول نمی‌کند و در مقابل آنها صبوری به خرج نمی ‌دهد اما غافل از اینکه همین افراد مخالفان خود را زیر سؤال می ‌برند. برخی تلقی می ‌کنند که منظور از انقلابی بودن، عدم ارتباط با دنیاست در حالی که نظام اسلامی در این سی و چند سال اخیر مغایر با این ادعا عمل کرده است.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی برای ما عالی ‌ترین سرمایه است که باید در هر شرایط و مکانی حفظ شود زیرا خطر عظیمی برای ربودن اندیشههای انقلابی وجود دارد که باید هوشیار باشیم گفت: باید در هر برهه از زمان رسالت خود را شناسایی و انجام دهیم، باید انقلاب را به شرایط پابند بدانیم.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: بعضی‌ها دنبال این هستند که بحث سرمایه‌گذاری را از جلوه‌های دینی دور کنند، فرد متدین معدل کار او بیشتر از افراد غیرمتدین است.

وی در پایان بیان کرد: اگر همه مردم و مسئولان خود را سرباز مقام معظم رهبری بدانند و حرف و عملی بر خلاف سخنان ایشان انجام ندهند، قطعاً پیشرفت و رشد خواهیم کرد و اگر بر اساس ریل طراحی شده از سوی ایشان حرکت نکنیم، سیلی محکمی خواهیم خورد

ارسال نظرات
پر بیننده ها