خبرهای داغ:
رئیس هیأت‌های ورزش رزمی رامهرمز گفت: ورزش کیک بوکسینگ رامهرمز نیاز به حمایت مسؤولان دارد.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۵۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

 مهران قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رامهرمز اظهار کرد: ورزش کیک بوکسینگ یکی از رشته‌های ورزشی رزمی است که مورد علاقه بسیاری از جوانان در شهرستان قرار گرفته، اما کمبود امکانات و عدم‌حمایت از سوی مسؤولان ممکن است که این ورزش نو پا را مانند سایر رشته‌های رزمی به تعطیلی بکشاند.

وی ادامه داد: از 12 سالگی شروع به ورزش کیک بوکسینگ کردم و مراحل مختلفی را پشت سر گذاشتم که در حال حاضر به‌عنوان مربی و رئیس این هیأت مشغول به فعالیت هستم.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی رامهرمز تصریح کرد: تاکنون 8 بار قهرمان تیمی استان خوزستان و 6 سال بهترین مربی این رشته در خوزستان و یک‌بار قهرمان استانی شدم «سبک نانچوان» و قهرمان تیمی استان خوزستان «ووینام» شدم.

این مربی جوان افزود: امسال در مسابقات انتخابی که در بهبهان برگزار شد برای اعزام به مسابقات آسیایی شرکت کردم که در این مسابقات از کل کشور شرکت کرده بودند و برای ما بسیار مهم بود و توانستیم چهار سهمیه یکی برای بانوان و 3 سهمیه برای آقایان به نام‌های کیانوش بایمانی، حسین عبدی پوریان و سعید بیگدلی و زهرا غفوری را کسب کنیم، شرکت در این مسابقات هم با هزینه‌ شخصی بود و کسی به ما کمک نکرد.

قاسمی گفت: برای شرکت در مسابقات آسیایی که در اصفهان برگزار شد متأسفانه به علت عدم تأمین هزینه و مشکلات مالی خانواده‌ها و باوجود رایزنی‌های بسیار نتوانستیم شرکت کنیم.

 رئیس هیأت‌های ورزش رزمی رامهرمز تأکید کرد: عدم‌ حمایت به این رشته توسط مسؤولان باعث تضعیف روحیه جوانان می‌شود و انتظار داریم که ورزشکاران ما که در مسابقات صاحب‌مقام و امتیاز می‌شوند حداقل مورد تقدیر قرار بگیرند.

وی ضمن توصیه به خانواده‌ها گفت: خانواده‌ها بگذارند فرزندانشان هر رشته ورزشی را که دوست دارند انتخاب کنند و توصیه می‌شود بچه‌ها از هشت‌سالگی به بالا در رشته‌های رزمی وارد شوند.

قاسمی در پایان تصریح کرد: مسؤولان هم ما را حمایت کنند تا بتوانیم جوانان بیشتری را جذب کنیم، زیرا پرافتخارترین تیم رامهرمز هستیم و امسال هم بخش بانوان را راه‌اندازی کرده‌ایم که توسط بانوان بسیار استقبال شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها