جلسه حلقه صالحین شهدای بلاش آباد خراسان رضوی:

ملت ما در برابر زورگویی ها و خوی استکباری امریکا کوتاه نمی آید

همزمان با برگزاری حلقه صالحین شهدای بلاش آباد در محل مسجد امیرالمومنین کوشک عنوان شد: دغدغه های اقتصادی و معیشتی همچنان پا برجاست برای تحقق این سند اجماع ملی ،یک عزم ملی نیاز است.
کد خبر: ۸۶۹۲۴۰۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حلقه صالحین شهید حسین و محمدرضا بلاش آبادی در محل مسجدامیرالمومنین کوشک سبزوار برگزار شد.

 برادرکروژدهی فرمانده حوزه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در این جلسه گفت: دغدغه های اقتصادی و معیشتی همچنان پابرجاست برای تحقق این سند اجماع ملی، یک عزم ملی نیاز است که در این خصوص نقش مردم می تواند تعیین کننده باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید بتواند کاری بکند که خود رادر مقابل تهدید های دشمنان و دشمنی های آنها از آسیب پذیری خارج کند، افزود: آمریکا دارای یک خوی استکباری است واز روحیه استکباری آمریکا، چنین اقدامی خیلی عجیب نیست. پروژه برجام با این نگاه برای آمریکا دارای مفهوم است و در واقع آنها در برجام به دنبال این هستند که ایران رادر عرصه پیشرفت کنترل و مهار و در عرصه بین‌المللی متوقف کنند.

فرمانده حوزه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با بیان اینکه امروز آمریکایی هابه دنبال تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران هستند، افزود: امروز برخی از کشورهای غربی به خصوص آمریکایی ها بعد از توافق هسته ای به دنبال آن هستند که بر سر اعتقادات و ایمان مردم "بتن" بریزند. البته ملت ما بسیار هوشیار و بصیر هستند و اجازه این کار را  نخواهند داد.

 

 
کروژدهی با اشاره به اینکه هم اکنون امریکایی ها دراطاقهاي فکر و برخي مراکز مهم تصميم سازي و تصميم گيري، برجام هاي بعدي  را در دستور کار خود قرار داده اند .

وی با اشاره به برجام دوم ادامه داد:  بتون شدن صنایع موشکی ایران مد نظر آنها ست، چرا که به نظر بعضی ها زمانه، زمانۀ مذاکره است و اصلا احتیاجی به موشک نیست. و در برجام سوم، از نظر آنها حزب الله و حماس و مقاومت فلسطين و انصارالله يمن وبشار اسد باید حذف شوند، چون افراطي و تروريست و خطر ناک اند و نظم جهاني راتهديد مي کنند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات