هر مسئولی که فیش 250 میلیونی را امضا کرده خائن به این مردم است ، رهبری دارد می گوید من شرمنده می شوم کارگری با دست خالی به منزل می رود از این طرف آقای رئیس در ماه حقوق صدها کارگر را دریافت می کند.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۴۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از جویزر، حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد : رمضان المبارک واقعا مبارک است ، در این ماه عزیز جرمها کاهش پیدا می کند ، زبانها و چشمها کنترل می شود ، آزار و اذیت دیگران تعطیل می شود ، خیانتها کم می شود و از خدا می خواهیم شیرینی رمضان را به همه بچشاند ، به بهانه های مختلف و کار نمی شود روزه را تعطیل کرد ، سختی این دنیا در مقابل آتش دوزخ بسیار آسان است.

امام جمعه شهرستان ادامه داد : یکشنبه 23 خرداد سالروز دستور تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام (ره) است ، چون ایشان میدانست فرهنگ مهمترین رکن انقلاب است ، حضرت آقا هم فرمودند ولنگاری فرهنگی در جامعه ، فرهنگ دارد آسیب می بیند رهبری دو سال است در نمایشگاه کتاب که از مهمترین مصادیق فرهنگ در جامعه است شرکت نمی کنند در حالی که ایشان در زمان دولت آقای خاتمی که مهاجرانی وزیر ارشاد بود شرکت کردند ، این مسئله پیام دارد برای ما ، متاسفانه وزارت ارشاد بد فهمیده است خیال می کنند فرهنگ فقط یعنی موسیقی ، اگر اینطوری نیست نمی آمدند از عنصر فاسدی بنام محمدرضا شجریان حمایت کنند که دست در دست بهائیت دارد و گفته من دوست ندارم صدایم در صدا و سیما و همراه با تصویر امام خمینی پخش شود ، فرهنگ اینقدر مهم است که مقام معظم رهبری در سخنرانی حرم حضرت امام 50 بار روحیه انقلابی گری را متذکر شدند.

وی افزود : اگر فرهنگ مشکل نداشت رئیس بانک در این مملکت حقوق 250 میلیونی دریافت نمی کرد ، هر مسئولی که فیش 250 میلیونی را امضا کرده خائن به این مردم است ، رهبری دارد می گوید من شرمنده می شوم کارگری با دست خالی به منزل می رود از این طرف آقای رئیس در ماه حقوق صدها کارگر را دریافت می کند ، فرهنگ مشکل پیدا کرده دیوان محاسبات چرا ساکت مانده است ؟ سازمان بازرسی چرا ساکت ایستاده است ؟ یا این روزنامه ها دروغ می گویند یا راست ، اگر دروغ گفته چرا برخورد نمی کنید اگر راست گفته نه تنها باید تمام اموال مصادره و برگردانده شود بلکه آن مسئول باید محاکمه گردد.

حجت الاسلام لروند ابراز کرد : آقای نوبخت گفته مسئولین دلسوز ما باید آبرویشان نرود ! کدام مسئول دلسوز که حق جلسه اش 12 میلیون است ننگ بر این دلسوزی ،رهبر عزیز ما ، اگر می خواهید روحیه انقلابی گری ترویج پیدا کند و اگر می خواهید ولنگاری فرهنگی از بین برود خواسته ما مردم شهید پرور این است مفسدین اقتصادی در اسرع وقت به سزای اعمالشان برسند.

امام جمعه شهرستان اضافه کرد : پیشنهاد ما به آقای رئیس جمهور این است که اگر میخواهید صداقت مردم را ببینید دستور دهید فیش حقوقی خود ، وزرا ، استانداران و فرمانداران در دید مردم قرار بگیرد و با فیشهای نجومی برخورد کنید ، نه اینکه استعفا کنند و فرار کنند بلکه با قاطعیت با آنها برخورد کنید.

وی با گرامیداشت یادوخاطره شهدای 18و19 خردادماه ایوان و زرنه و اشاره به یادواره شهدا ، گفت : یادواره شهدا کار فرهنگی است ، رهبری فرمودند امام جمعه فرمانده فرهنگی یک شهر است ، امام جمعه رئیس شورای فرهنگ عمومی و شورای تبلیغ شهرستان است ، این کارها را بگذارید دست امام جمعه دست از سیاسی کاری بردارید و به فکر مردم باشید بگذارید کار فرهنگی در دست متولیان فرهنگی باشد.

خطیب نماز جمعه ایوان تصریح کرد : پنجشنبه 27 خرداد سالروز تشکیل جهادسازندگی به دستور امام (ره) در سال 58 است که این روز را به همه جهادگران تبریک می گوییم و تشکر می کنیم از جهاد کشاورزی شهرستان، امیدواریم جهادگران آبادانی و کشاورزی روستاها را مد نظر داشته باشند اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی درست بشود باید هم به کشاورز و هم به عشایر توجه کنیم ، چند روز گذشته با مدیران جهاد ، عشایری و کمیته به سرکشی عشایر رفتیم که مهمترین خواسته آنها راه دسترسی بود که امیدوارم مدیران شهرستان به فکر این عزیزان باشند ، همچنین سیلوها برای محصولات امسال کافی نیست امسال بارندگی زیاد بوده است امیدواریم برای سالهای آینده سیلوهای باکیفیت تر ساخته شود و همچنین پول کشاورزان تا عرق آنها خشک نشده است پرداخت شود.

حجت الاسلام لروند با اشاره به مسائل شهرستان تصریح کرد : تقدیر می کنم از برگزاری یادواره شهدای عشایر باسکله که همراه با برنامه های خوب و عالی همراه بود ، کار فرهنگی نیروی فرهنگی می خواهد در کنار امام جمعه باید حوزه علمیه قوی و اداره تبلیغات و ارشاد پای کار باشند.

ارسال نظرات