امام جمعه آبدانان گفت: تعهد به اسلام و انقلابی بودن از مهمترین ویژگی های شهدا و همه مجاهدان از صدر اسلام تا پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۴۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از آبدانان خبرحجت الاسلام "حسین حاجیلری " در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آبدانان اظهار کرد: اساس نظام مقدس اسلامی بر مبنای دین، قرآن کریم و سیره معنوی ائمه اطهار (ع) شکل گرفت.

وی افزود: این انقلاب با هدایت امام راحل به مسیر نورانی خود ادامه داد و چهره دروغین اسلام آمریکایی، اسلام سکولاریزم و انجمن منحرف حجتیه را به همه مسلمانان آزاده ایران و جهان شناساند.

حاچیلری با تبریک سالگرد شهدای موتلفه اسلامی، شهیدان گرانقدر بخارابی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد تاکید کرد: این مجاهدان مخلص با اذن رهبر و مرجع عالیقدر تقلید خود با یک عمل انقلابی یکی از موثرترین عناصر کلیدی رژیم فاسد پهلوی را به درک واصل کردند تا روند پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشند.

امام جمعه آبدانان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته محیط زیست و جهاد کشاورزی یادآور شد: این دو سازمان بزرگ اجرایی از موئلفه های مهم حیات بشر و تامین کننده بستر زندگی سالم و تنظیم کننده امنیت و بهداشت غذایی هستند.

وی گفت: دولت باید با رفع نیازهای تدارکاتی و نیروی انسانی این دو نهاد بزرگ خدماتی، تولیدی و اجتماعی را بیش از این کارآمد کند.

حاجیلری با اشاره به مشکلات متعدد کشاورزان به عنوان قشری فعال، مولد و موتور محرکه اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: متولیان امور باید ضمن تامین سرمایه در گردش و تقویت بنیه مالی این اقشار زحمت کش به منظور رونق اقتصاد کشاورزی سیستم های نوین آبیاری و احداث و تکمیل کارخانجات صنایع تبدیلی و توسعه صنعت کشاورزی، دام و طیور نسبت به ایجاد رونق و سودآور کردن تولید در بخش را فراهم کنند.

ارسال نظرات