امام‌ جمعه مهران گفت: هركس در چارچوب نظام حركت نكند و به ارزشهاي اسلامي پايبند نباشد ضد انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۴۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از آوای مهران ، حجت‌الاسلام والمسلمين روح الله ولدبيگي امام جمعه مهران در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام و در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن مسؤولان و عموم ملت است و ايشان شايد احساس می‌کنند این مسئله در مواردی کمرنگ شده بنابراین احساس خطر می‌کنند.

وي افزود: فرد انقلابي پايبند به استقلال كشور است و در برابر آمريكا و سلطه گران با تمام خواهد ايستاد.

خطيب جمعه مهران ادامه داد: استقلال همه جانبه و اقتصادي مدنظر فرد انقلابي است و اگر امام راحل دستور بسيج سازندگي را صادر كردند به خاطر همين استقلال اقتصادي بود.

وي تصريح كرد: انقلابي بودن فرد يعني پايبند به ارزشهاي اسلامي و آنچه كه براي حفظ كيان اسلامي برايش خونها ريخته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين روح الله ولدبيگي با اشاره بیانات رهبری در جمع نمایندگان مجلس افزود:آنچه كه ، رهبر عزیزمان را نگران کرده رکود و بیکاری از یک‌ سو و آسیب‌های اجتماعی است كه بايد استقلال اقتصادي كشور با استفاده از ظرفيتهاي داخلي و بدون اتكا به صادرات نفتي رونق داده شود.

امام جمعه مهران به با ابراز تاسف از اینکه رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان به موضوع ولنگاری فرهنگی اشاره می‌کنند، تصریح کرد: فرهنگ اساس ملت و زیربنای اقتصاد جامعه است از اين رو آمريكا جهت سلطه بر كشور بدنبال گسترش فرهنگ غرب در ايران است.

وي يادآور شد: جايگزين فرهنگ اسلامي آمريكايي توسط دشمنان با راه اندازي شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان از اقدامات سلطه گران براي نفوذ در كشورمان است و اگر از فرهنگ غافل شویم ضربات سیلی سنگینی را از تهاجمات گسترده دشمنان علیه نظام و انقلاب دریافت خواهیم کرد.

ارسال نظرات