یادمان مطهر 5 تن از شهدای گمنام شهر قروه به همت شهرداری در حال ساماندهی و احداث بوستان شهداست.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۳۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، طی بازدید مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان ، فرماندار شهرستان قروه، شهردار قروه و جمعی از مسئولین شهرستان از مراحل اجرای پارک شهدای گمنام، بر لزوم سرعت بخشیدن در اجرای پروژه تأکید شد.

در این بازدید سرهنگ شرف بیانی مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان در جریان روند اجرای پروژه با اشاره به حضور 61 شهید گمنام در جمع مردم شهیدپرور استان کردستان بر لزوم احداث یادمانهای شهدا تأکید کرد.

سپهر فرماندار شهرستان قروه با اشاره به مشخصات محل یادمان شهدای گمنام شهر قروه بر لزوم توسعه هرچه بیشتر این محل تأکید کرد.

همچنین حسین پروندی شهردار قروه در این بازدید با اشاره به اختصاص مبلغ بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری در سال 1395 برای اجرای پارک شهدای گمنام، شروع پروژه های عمرانی شهر را با اولویت محل یادمان شهدای گمنام، نشانه اهتمام شهرداری قروه در تسریع اجرای این پروژه دانست.

گفتنی است؛شهرستان قروه میزبان پیکر 10 لاله گمنام از فرزندان روح الله است که یادمان مطهر 5 تن از این شهدا در شهر قروه به همت شهرداری در حال ساماندهی و احداث بوستان شهداست.

ارسال نظرات