مدیر کمیته امداد امام خمینی بوکان از توزیع دو تن گوشت توسط خیر بوکانی در بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۰۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی زینالی گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مردم شهرستان بوکان کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای نیازمندان اهدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خیرین شهرستان بوکان در راستای کمک به نیازمندان پیشگام هستند، از توزیع دو تن گوشت توسط یک خیر بوکانی در بین نیازمندان این شهر خبر داد و اذعان داشت: این میزان گوشت در بین 400 خانوار شهرستان بوکان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بوکان با بیان اینکه سال گذشته نیز خیرین این شهرستان کمک‌های خوبی به نیازمندان هستند، میزان کمک مردمی خیرین و نیکوکاران بوکان را در سال گذشته 11 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.

این مسؤول با بیان اینکه امسال نیز خیرین در راستای توزیع سبد کالا، توزیع غذای گرم بین نیازمندان و سایر کمک‌ها کمک حال کمیته امداد هستند، تصریح کرد: در این راستا خیرین در اجرای طرح محسنین نیز فعال هستند.

زینالی بر توانمندسازی افراد زیر پوشش کمیته امداد بوکان اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، سالانه 90 خانوار در این شهرستان توانمندسازی شده و تسهیلاتی را نیز در این خصوص دریافت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بوکان با بیان اینکه برای این افراد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود، اعلام کرد: در مرحله نخست برای افرادی که توانایی توانمند شدن دارند مهارت فنی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود و با ارائه طرح و تصویب طرح در کارگروه اشتغال کمیته امداد، با معرفی به بانک‌های عامل شاهد واگذاری تسهیلات هستیم.

ارسال نظرات