امام جمعه بروجن تأکید کرد:

ضرورت برخورد با ولنگاری فرهنگی در جامعه

حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: ما با تکنولوژی مخالف نیستیم، بلکه با فساد و فحشا مخالفیم.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۹۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه بروجن، در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه، ولنگاری در حوزه فرهنگی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: در تولید کالاهای فرهنگی مفید و جلوگیری از تولید کالاهای فرهنگی مضر کوتاهی هایی صورت می گیرد.

حجت الاسلام رضا سعادت فر، افزود: رهبر معظم انقلاب معتقد هستند هم باید کالای فرهنگی مفید تولید بشود و هم با کالاهای مخرب مقابله شود.

وی، ادامه داد: پس از بیانات صریح مقام معظم رهبری مشاهده می کنیم برخی از مسئولین فرهنگی می گویند اگر در مقابل جبهه گیری افراد انقلاب نبود ما می توانستیم کنسرت های موسیقی بسیاری را اجرا کنیم، که خطاب به این افراد باید گفت؛ بچه های انقلابی و متدین؛ زنده، هوشیار و بیدارند و معتقد هستند که همان گونه ای که مقام معظم رهبری فرمودند آینده از آن بچه های حزب اللهی است؛ اگر قرار باشد ولنگاری ها در عرصه فرهنگی ادامه پیدا کند، افراد ولنگار فرهنگی قطعا با برخوردهای قاطع نیروهای ارزشی مواجه خواهند شد.

خطیب نماز جمعه بروجن با بیان این که حرکت خزنده فرهنگی دشمن تازگی ندارد، به ماجرای اندلس اشاره کرد و ترویج عیاشی و هوس رانی و توزیع رایگان مشروب در این کشور برای رواج مسیحیت و از بین بردن مسلمانی را یادآور شد و خواستار هوشیاری مردم و مسئولین در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان گردید.

خطیب جمعه بروجن با بیان اینکه ما با تکنولوژی مخالف نیستیم، بلکه با فساد و فحشا مخالفیم، خطرات و تهدیدات ماهواره و فضای شبکه های اجتماعی را مورد تأکید قرار داد.

وی، افزود: کاهش تاثیر پذیری اطفال در جامعه، ترویج خشونت، هویت زدایی، گسترش بی حجابی و بدحجابی، سست شدن کانون خانواده و ترویج بی غیرتی از جمله خطراتی است که دشمن برای هر یک از آنها بودجه مستقل مصوب کرده است.

ارسال نظرات