عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: همه نهادهایی که در عرصه برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی فعال هستند در برابر وضعیت کنونی فرهنگ جامعه مسئول هستند.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۷۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی به جایی رسیده که مقام معظم رهبری تعبیر به ولنگاری می‌کند و این ولنگاری فرهنگی یک ارزیابی و جمع بندی توسط مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بخشی از آسیب‌های اجتماعی ما به خاطر مشکلاتی است که عرصه اقتصادی جامعه را فرا گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: بیکاری مانند یک بلای خانمانسوز در جامعه رخ نشان می دهد بطوری که به فاصله یک شبانه روز 700 کارگر بیکار می شوند.

علم الهدی اشاره داشت: تا در عرصه پدافند فرهنگی و پیشگیری از بی حجابی بر نیاییم قدرت فرهنگ‌سازی نداریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه نهادهایی که در عرصه برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی فعال هستند از شورای انقلاب فرهنگی تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برابر وضعیت کنونی فرهنگ جامعه مسئول هستند.

وی خاطر نشان کرد: دو روز دیگر سالگرد حکم امام راحل برای ستاد انقلاب فرهنگی و شورا عالی انقلاب فرهنگی است اما مسؤولین فقط نشسته‌اند و به ارتقای فرهنگ جامعه فقط فکر می‌کنند.

امام جمعه مشهد ابراز داشت: در هر عرصه ای که مردم منویات مقام معظم رهبری را دنبال کردند آسیب و ضربه ای به کشور وارد نشد بطوریکه مقام معظم رهبری 27 سال مدیریت دفاعی را به عنوان فرمانده کل قوا بر عهده دارند و امروز مشاهده می شود که صنایع دفاعی در اوج خود قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها