امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه داشتن روحیه پنجاه و هفتی و انقلابی یک ضرورت است و هر مسئولی که دارای چنین روحیه ای نباشد، در بین ملت جایگاهی ندارد، اضافه کرد: ملت ایران با همین روحیه پنجاه و هفتی به عنوان یک الگو و اسوه در بین تمام ملت های جهان تبدیل شد.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۵۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام  و المسلمین کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به نقش بخش کشاورزی در توسعه اقتصادی هر کشوری، اظهار کرد: صنعت کشاورزی یکی از ریشه های اساسی اقتصاد کشور است.

وی به توجه مسئولین به بخش کشاورزی تاکید کرد افزود: حفظ جان انسان ها و تغذیه سالم افراد جامعه در توجه به بخش کشاورزی است.

امام جمعه بندر آستارا در  بخش دیگری از سخنان خود خواستار حل مشکلات کشاورزان شد و تصریح کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی آستارا در سالیان اخیر به هیچ عنوان به صلاح کشاورزی این شهرستان نیست.

وی بر اندیشیدن تدابیری توسط مسئولان استانی و شهرستانی برای مقابله با این اقدام ناپسند تاکید کرد.

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به فرمان حضرت امام  خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در سال 1358، افزود: بحث فرهنگ یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است.

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان اینکه اگر فرهنگ یک جامعه آلوده باشد سیاست و اقتصاد کشور نیز آلوده می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات فرهنگی شهرستان باید در اسرع وقت حل شود.

وی با اشاره به اینکه در مباحث فرهنگی و مسائل اجتماعی در سطح شهرستان مشکلات زیادی وجود دارد، اظهار کرد: در مقابل فرهنگ جامعه همه به ویژه متولیان امور فرهنگی مسئول هستند و باید برای حل مشکلات تلاش کنند.

امام جمعه بندر آُستارا به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب درباره داشتن روحیه انقلابی اشاره و اضافه کرد: روحیه ملت و مسئولین نظام باید روحیه پنجاه و هفتی باشد چرا که ما با همین روحیه پنجاه و هفتی آمریکا را شکست دادیم و دوران دفاع مقدس در برابر جبهه باطل ایستادگی کردیم.

وی با بیان اینکه داشتن روحیه پنجاه و هفتی و انقلابی یک ضرورت است و هر مسئولی که دارای چنین روحیه ای نباشد، در بین ملت جایگاهی ندارد، اضافه کرد: ملت ایران با همین روحیه پنجاه و هفتی به عنوان یک الگو و اسوه در بین تمام ملت های جهان تبدیل شد.

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه آرمان و افکار حضرت امام راحل باید به سراسر دنیا صادر شود، گفت: پایبندی به مبانی و ارزش های اسلامی، همت بلند برای رسیدن به آرمان ها و اهداف انقلاب، پاینبدی به استقلال همه جانبه کشور، حساسیت در برابر دشمن، داشتن تقوای دینی و سیاسی بارزترین شاخصه های انقلابی بودن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظرات