همزمان با روزهاي پاياني ماه رمضان پنجمین اعتکاف رضویون ویژه فعالان عرصه فرهنگ و جهاد از سوی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۱۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، سرپرست موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: اعتکاف رضویون که هر ساله با حضور صدها نفر از فعالان فرهنگی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر برگزار می شود، امسال نیز در سه روز پایانی (27-28-29) ماه مبارک رمضان برای بهره مندی از فضائل معنوی این ماه پربرکت برپا می شود.

علی اکبر عصارنیا با بیان اینکه اعتکاف یک فرصت بی‏ نظیر برای بازسازی معنوی انسان است، افزود: این موسسه به عنوان یک مجموعه فرهنگی، تعمیق باورهای دینی از طریق ترویج سیره و سنت اهل بیت اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت‏ های خود قرار داده است، از این رو برای پنجمین سال متوالی در دهه آخر ماه مبارک رمضان به پیروی از سنت نبوی، اعتکاف رضویون را در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کند.

سرپرست موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: این اعتکاف ویژه مدیران، نخبگان و فعالان فرهنگی و جهادی شهر مشهد در روزهای پاياني ماه مبارك رمضان برگزار مي شود.
 
وی با بیان اینکه برنامه های اعتکاف فرصتی برای پاکسازی درونی و معنویت دهی به روح است، تصریح کرد: سخنرانی ازسوی اساتید برجسته و بیان احکام و قرائت دعای ام داوود بعد از ظهر روز سوم اعتکاف از جمله ویژه برنامه های  پیش بینی شده برای بهره مندی معتکفان پنجمین اعتکاف رضویون است.
 
یادآور می شود؛ علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می توانند از 7 تا 10 رمضان برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی http://shajar.aqr.ir/ مراجعه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها