نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد:

شهید جعفری نیا آرامش داعش را برهم زده بود

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد با اشاره به ویژگی های بارز شهید جعفری نیا گفت: شهید جعفری‌نیا تمام دوره‌های نظامی را گذارنده و خود به تنهایی یک لشکر بود و داعش از حضور او آرامش نداشت.
کد خبر: ۸۶۹۲۱۶۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از انزلی، حجت‌الاسلام احمد کیماسی در مراسم سومین روز شهادت جهانگیر جعفرنیا از فرماندهان و جانبازان عملیات های مستشاری در سوریه که در مسجد بی بی حوریه شهرستان بندرانزلی برگزار شد اظهار کرد: خداوند نگاه خاصی به شهدای مدافع حرم دارد و اجر بیشتری را نیز به آنان داده است چرا که اینان از تبار یاران امام حسین هستند و در دفاع از حرم اهل بیت جان نثاری نموده اند.

وی ادامه داد: نحوه شهادت مدافعان حرم و یاران امام حسین(ع) در کربلا بی شباهت به هم نیست و فرزندان ایران بار دیگر ثابت کردند که امت ما حسینی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد تصریح کرد: این خیل عظیمی که در مراسم شهادت شهدای حرم حضور پیدا می کنند به برکت مقام و جایگاه رفیع شهدا در نزد خداوند است و اگر اینان به مرگ طبیعی یا به هر نحوی غیر از شهادت از دنیا می رفتند تا این اندازه نمی توانستیم شاهد حضور آحاد مردم در مراسم درگذشتشان باشیم.

حجت الاسلام کیماسی یادآور شد: جان نثاری مدافعان حرم ثابت می کند که ما اگر در واقعه کربلا حضور می داشتیم حسین را تنها نمی گذاشتیم و به ندای یاری خواهی او لبیک می گفتیم.

وی با اشاره به ویژگی های بارز شهید جعفری نیا گفت: شهید جعفری‌نیا تمام دوره‌های نظامی را گذارنده و خود به تنهایی یک لشکر بود و داعش از حضور او آرامش نداشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار