نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی امنیت، عزت و آسایش ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگری آنها دانست.
کد خبر: ۸۶۹۲۱۵۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،عزت‌الله یوسفیان ملا پنجشنبه شب در مراسم اهدای مدال طلای 2 کشتی‌گیر جوان آملی به خانواده شهدای مدافع حرم اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروزه به یکی از قدرت‌های مهم خاورمیانه تبدیل شده است که دیگر کشورهای غربی و خاورمیانه نمی‌توانند به راحتی از ایران بگذرند.

وی افزود: در منطقه ناامنی‌های زیادی در کشورهایی همانند عراق، پاکستان، افغانستان و دیگر کشورها می‌بینیم همانطور که طی کمتر از 24 ساعت گذشته با انفجار در کشور ترکیه بسیاری از افراد بی‌گناه جان داد و زخمی شدند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به وجود دستگاه‌های امنیتی بسیار قوی و پیچیده در ترکیه و دیگر کشورها شاهد ناامنی و انفجار در آنها هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه احتمال درگیری و انفجار در مناطقی همانند پاریس و لندن با توجه به نظارت دستگاه‌های امنیتی وجود دارد، اظهار داشت: ولی در ایران اسلامی به برکت خون شهدا شاهد امنیت و اقتدار بوده و آرامش در سراسر کشورمان برقرار است.

یوسفیان ملا امنیت، عزت و آسایش ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگری آنها دانست و تأکید کرد: امروزه وجود قهرمانان ارزشمندی که مدال‌های خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنند گامی استوار در جهت امنیت بیشتر را رقم می‌زند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: قهرمانان کشورمان علاوه بر پرورش جسم در تربیت روح توانمندی بالایی داشته و با توکل بر خدا و واسطه گرفتن شهدا عظمت را برای ایران می‌خواهند.

وی مدال‌های رنگارنگ ورزشکاران را حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی، زحمات چندین ماهه و دوری طاقت‌فرسا از خانواده دانست و افزود: این قهرمانان همانند خیرانی هستند که از مال خود برای آبادانی کشور بخشش دارند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قدرشناس شهدا باشیم، متذکر شد: اگر جانفشانی شهدای مدافع حرم نبود مطمئن باشید که شرایط امنیتی کشورمان بدتر از عراق، ترکیه و افغانستان بود ولی امروزه کشورهای مدعی استکباری که یاوه‌گویی‌های‌شان تمامی ندارد جرأت به صدا درآوردن کوچک‌ترین ناهنجاری صوتی را در داخل ایران ندارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها